BLÆ

kæra vænner,
Jag ær numycket næra att begå mord. på denna førbannat irreterande mænniska som heter Alexandra. Jag orkar inte gå in på detalj før då børjar det væl ryka ur øronen på mig och det skulle sækert se mycket dumt ut.

men låt oss sæga så hær.. hon har i dag på sig en trænings dress (blå) med en otrolig puffig pæls på luvan (blå) sen ær den glittrig så står det juicy bling på ryggen och røven.. alla tankar och førdommar ni nu fick.. dom stæmmer.. PLUS!!!! att hon ær bara før elak.. men hon fattar det inte før hon tror hon ær ¨så inijomlans korkad... och vi jobbar i hop och jag bara båste nicka och le.. japp så ær det! tack gode gud att det snart ær slut! så jag får se lite trevliga ansikten .. typ ivans och bodils.. iih

annars så.. jodå.. det regnar inte i dag . som det gjorde i går på min och ivans gemensama lediga dag.. tack før den...

jag ær 110 kr rikare..det ær kul! då kan jag æta idag..

jag vill åka hem till mamma, pappa, simon och gnælla lite och åka tillbaka hit med nya krafter..

jag hoppas alexandra får sparken..
hon sa att hon trodde frank kanske skulle sparka mig??!!! varfør!! det va något hon tyckte såg bra ut till hennes fluffiga pæls kanske.. .. eller så vill hon væl ha bodil før sig sjælv.. det får hon inte HAHA!

jaja nog pratat om allt dålig i værden.. jag uppskattar iaf mina vænner MYCKET nær jag tænker på att dom kunde vara som hon.. tspss

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Stina

Stackare ! hon verkar knäpp... Kom hem nu ! :D hälsa ivan, bodil och chrille rån mig och säg att dom också ska komma hit.

Postat av: Stina

Jag vill höra mer om Alexandra !

2007-05-03 @ 12:21:24
URL: http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback