Glad påsk!

hej!

nu tycker jag att det værkar som att ingen læser min fina blogg.. førutom Ivan då..=)
så nu vill jag inte skriva mer.. ..! Fy!

Johannis komså....!

Ivan har lært sig ett nytt ord på svenska.. "Hørru" Hans nya favvo ord..

I går va vi romantiska.... vi såg en film och tænde ljus och sådær.. sen sov vi.

joddeladeli!

på søndag ska jag jobba med Jeppe.. han ær en kul fyr!

i morgon ær det påsk! då ska man leta påsk ægg.. MEN.. dansk idioterna har stængt affærerna så jag kan inte få något godis!!!

jag har fått ett paket hemifrån som ær hos bodil lige nu jaaaaaay..

jaja.. ha så sjovt i trysil stunis...

nu pratar ivan en massa skit ... jag ska slå han ! hej så længe puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej babygirl. Jag läser din blogg ju ! Men du skriver ju så sällan. Hmm ja trysil var mycket fint, asbra åk och fnt väder. Nu syns vi snart. Då ska du få en massa godis av mig din lilla sparris. pilutta dig ! Pussi

Postat av: Caroline

Heej baby!
Du jag ska bòrja làsa din blogg HELA tiden..sà skirv sà mycket du kan gullet;D Puss

2007-04-07 @ 23:03:04
Postat av: Mossie!

Tjena annsing! nu var det ett bra tag sen, och inget kort har jag postat:S visste inte ens att man kunde skriva här till dig, dumt då kunde jag skrivit tidigare. men men, hoppas allt är bra med dig och att du kommer hem på besök snart, då ska vi gå ut! För äntligen har jag tagit mig ut på kroigen 2 ggr nu under påsk och det var skit kul båda gångerna! ska till oslo i veckan också, har träffat en gutt:) Puss SAKNAR digh i massor! God natt nu ska jag sova, det vill jag lova, milda ligger brevid mig här, hon är lite konstig och sär, inte konstigt när man bor med en familj som oss, där man bara leker och släpper loss! sov gott i morgon ska jag köpa en lott!

2007-04-08 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback