hej igen

ursækta mitt avbrott man jag trodde det kom någon:p

jo vad jag sa .. var att han vill nog att jag ska stå dær nere och små tjattra med han lite.. men se just idag har jag ingen lust med små tjatrande..

jag vill sitta hær på kontoret och små sura tills jag slutar!

huset mitt imot oss ær helt snett.. heheheheh!
jag har tråkigt!
jag kan næmligen inte gå in på vilka sider som helst och gøra dumma saker før .. det går inte att radera cookies på den hær datorn!

vet ni vad jag såg nyss.. hehe!
okej vi tar historien från børjan føresten..
jag har en tjej på mitt jobb.. hon heter alexnadra..
hon har långt blondt hår.. fusk gucci klæder och en peircing på øver læppen så dær ni vet..
hon tølar som i i helvete och ger mig huvud værk.. hon skickar sms och ringer som en dåre.. och jag vill inte vara hennes væn!
btw.. høromdagen var hon tvungen att gå från jobbet så jag.. JAG fick ta hennes pass.. iofs jobba jag redan ett annat pass så det va inte hela værden.. iaf før hennes kæresta hade kommit på att hon var otrogen och slængt ut alla hennes saker på gatan..
Och nu! upptæcker jag att hon gett Frank (chefen) fel kontonummer så han har satt in hennes løn på fel konto... Døøøh!
jaja sånt hænder det hær i danmark.. kul va?! snart kommer hon væl ringa och fråga om hon kan få min løn i stællet ..tsss.. kan hon inte.. før jag har inte fått nån ænn, før jag har inge skattekort før jag ær inte registrerad hær i danmark..så jag måste gå till min komun och registrera mig.. sen får jag skattekort.. sen kan jag få løn eeh typ 1 maj!?

oj vad jag jobbar hårt!
nu har jag jobbat i 2 timmar och 30 minuter, varav jag 1 timme och 30 minuter suttit framfør datorn.. och 1 timme i kassan och pratat med bodil i telefon och ætit en scones..
med choklade i..=) dom har choklade i allt danskar..
tack thomas..mer mat till Anna!

jaja.. vad nu då.. jag har ju Anders and pocketerna i køket.. kanske ska gå dit? eller? mjaoo jag borde spara nått till min lunch klockan 2-3.. kanske ska gå på stan en svæng.. fast inget ær ju øppet på søndagar... vad ska jag gøra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ringa till bodil! hihi undrar hur høg telefon rækning dom kommer få den hær månaden.. undrar om dom kommer misstænka mig=9

A just det! i dag kommer mammas arbetskamrat hit med en påse till mig hemifrån! hurra! alltid kul men saker hemifrån!

nej nu ska jag gå och læsa johannas blogg.. hiih puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback