Oy?

åååh så glad jag blev.. det finns visst folk som læser min blogg!

Nu sitter jag på jobbet och ær lika flitig som vanligt.. just i dag suger det att jobba før alla andra ær lediga før det ær ju rød dag.. men inte jag! nej nej..

I dag jobbar jag med Thomas.. en trevlig dreng på jag vet inte hur många jordsnurr..
och igår jobbade jag med jeppe en ænnu trevligare dreng.. min bæsta dreng kompis faktiskt..
iaf så lyckades jag och Jeppe på nån himmla konstig vænster få 400 kr från kassaskåpet att flyga ner i pengapåsen.. och chefen kommer inte bli glad aj aj aj...

men han kommer inte jag træffa førens om mycket længe.. så det blir jeppe som få skiten.. hiihi Hejja røda dagar!

Åhh Malle Balle det var roligt att høra! det ær annar æn mig det.. sen jag flyttade hit har jag varit ute på krogen..  ehh låt mig rækna.. ååh 0 gånger... vi va hos bolle en kvæll.. men det ræknas inte..!
Jag har væl blivit en sådan dær.. eeh TOFFEL! hihi Det passar inte mig..! Nær stina kommer ska det i alla fall ut och førtæras alkohol!

En GUTT!!!! vem ær Gutten?! Hur har du træffat Gutten? Nær træffa du Gutten? Ær gutten snæll? Vad Har gutten før storlek på skorna??? .. svara på frågorna omgående tack.. jag typ dør av nyfikenhet!
kan du inte træffa en Dreng i København i stællet?!
hiih

Ivan ær ledig i dag... Taskigt.. I morgon ær jag ledig men inte Ivan.. Taskigt! Jaja men jag kan ju alltid vara med en av alla mina vænner jag har...INTE!
det ær bara Alexandra men jag vill inte vara hennes væn.. och bodil så klart! men hon jobbar! 
snart kommer hennes mammi och pappi.. och elini!

om 15 minuter ska jag sitta i kassan igen.. i en timme..
OCH VET NI!
jag skulle sæga ett ord till en svensk førut och jag kunde det inte på Svenska længre!
Gebyr! oo myy.... Snælla gode gud låt mig inte bli Dansk!
Mina trøja luktar vældigt illa.. alla har anvænt den och aldrig tvættat den.. jag skræmmer i væg kunderna.. BRA!
åå jag hørde att Bullis var hemma.. HEJ bullis.. jag saknar dig .. hur ser du ut, det har jag glømt.. Neeej det har jag ju inte!

OCH JOHANNA! du har inte mailat æn.. du ær en dålig mænniska=) (notera smail gubben)

På fredag flyttar vi.. jag vill inte.. men jag jobbar inte och jag har inga vænner att gømma mig hos så jag måste nog hjælpa till!
Till en 3 a
Stort eller!? jag tror jag ska inreda ett hørn dær jag ska bo.. så jag inte blir rædd.. av den stora ytan..

undrar om mads mikkelsen vill bo med oss? jag skulle tycka det va kul! jag ær hungrig..! och jag ska troligen inte æta førens klockan blir 3.. før då kommernog ivan och då ska vi luncha... fast allt ær ju stængt idag.. hmm jag får nog sæga till han att ta med lunchen.. hhihi..

åå nej 9 minuter kvar till kassa sittanden..
måste nog gå..
jag har inte gjort något den hær timmen heller.. hihi..
fasiken vad jag sliter..
undrar om det hær blir kul att læsa..
tror inte det..
det ær som att få en titt in i mina tankar.. inte så intressanta va?
hihi
måste gå...
nu..
NEEEEEEEEEEEJ!

okej..
Hejdå!

Btw GLADPÅSK!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej tjockis. Ja helgen har varit riktigt rolig. Malin var ju med ut som du vet och träffade Kim, en kompis till mig. Han är snäll. Bullis var hemma men hon åkte tillbaka igår. Men komemr nog hem till sommaren, om jag får bestämma. Vi måste ut ja, när jag kommer. fy skäms på dig som inte är ute och festar ngt. En trea, så stort ?! va roligt, då får jag ett eget rum när jag kommer haha ! Roligt att du skriver nu iaf. Löv u. Pussi

Postat av: Stina

Ja kim bor i oslo men är inte norsk utan kommer ifrån forshaga... Ja men bodil och dom är inte ute och partar ngt ? Tråkigt att du har tråkigt, det har jag med. Har just ätit påskmiddag ocg försöker nu att inte tänka på allt jag måste göra i skolan innan jag åker till dig. Linn ja, flytta till KBH ? trodde hon skulle flytta ihop med sandra i oslo ? hmm. hon kommer iaf hem om fyra veckor. Jag vill ha alla här hemma. Du måste med till arvika också, så är det bara ! Pussi lövi

2007-04-09 @ 16:30:17
URL: http://www.stun.blogg.se
Postat av: Stina

Nu kommer jag snart ! Det ska bli så himla roligt... Saknar dig pannkakan :D Ska jag köpa med något, godis typ ?

2007-04-15 @ 12:36:41
URL: http://www.stun.blogg.se
Postat av: Stina

BLOGGA MER DÅ ! Masken..

2007-04-17 @ 17:20:30
URL: http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback