Glad lucia!

idag är det lucia.. så idag ska man lussa.. jag har inte lussat men jag fick glögg pepparkaka och klementiner.
sen har jag varit diktigt idag och medvärkat i en undersökning om det nya coca-cola No Kalories så nu ska jag få två biobiljetter.. det är ju snällt!
coca-cola har verkligen hakat på den hälsoflla tränden kan jag säga..herrgud nu funderar dom på att produsera coca-cola No kalories Green Tea och coca-cola No kalories vitamin tillskott.. hihih
jag äslar tanken på att alla nyttiga männskor går runt och dricker det och känner sig nyttiga och dom dricker samma socker blask som det alltid har varit:)

Som dagens nu på Lucia har jag valt dissa!
image28

Glad lucia från mig och mina strumpor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback