kära läsare..

Jag märkar att intresset fr min blogg har ökat enormt sedan jag började med den nya inne grejjen "Dagen" jag tackar för att även vad jag väljer att sätta på mig på morgonen är av intresse..!

Annars rullar väll allt på.. ska snart åka hem.. ja säga va ni säga vill men det krävs allt lite mer än ett sketet  kollektiv i oslo för att jag ska sluta att kalla vackra varma mysiga karlstad/hammarö för hem..
Jag saknar quasimodo! och mamma pappa simon så klart! 
jag har köpt två saker.. en ljuvlig klänning som jag ska ha jul kanske nyår om jag ens ska sticka ut mina frusena tår utan för dörren då.. kanske får jag varma sockor i julklapp?

och en juklapp som jag självklart inte kan berätta vad det är.. !!

förövrigt har vi fått uppsatt mysiag regler i våran lägenhet som alla ska hjälpas åt att plocka ur diskmaskinen, sopåsen ska slängas när den är full, ät bara maten du själv har köpt,.etc. tack för den upplysningen..så skulle jag gärna tillföra några reglar som tydligen inte är så självklara för dom boende som för mig.. typ
lägg inte gammal snus i duschen, släng inte bort osthyvlarna när dom är o diskade utan diska dom, och annat smått och gott..
vi ska ändå snart flytta där i från till rakt över gatan till ett annat trevligt kollektiv från silverfiskarna eller kameljonterna eller vad vi nu bor i till krokodilerna..
säkert strålande kul!

DAGENS!

image29

mina fötter efter att ha blivit överkörd av en bil och på tvingad ett bar otroligt läckra ko strumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback