liten tuva, liten tomte nisse!

i morgon ska jag åka hem:) träffa quasimodo. som jag saknat så! jag måste erkänna att jag tillochmed har vart på djuraffären och hälsat på marsvinen där 2 gånger bara för att lugna ner mitt marsvins sinne..

Jag har också kommit fram till att Norskar måste vara enna riktiga hårdhudingar!  det finns väl bara norksar som fortfarande har ute serveringar i december och fortfarande har folk som sitter på dom! kära nån!

Nu orkar jag inte hålla på att trams amig med dagens längre tyvärr men ni kan få en annan fin bild!image30

detta är inte Quasimodo men det är bra likt faktiskt!

angående rubrik idag är när vi spelade MIG med sandra och hon fick frågan att fortsätta ordspråket lite tuva.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback