Bosil Krokodil

Vänner är allt bra att ha.. Fick just ett sms från Bodil (Mikael Persbrandt) som skrev att dom söker folk på worlds records museum och att hon skulle lägga ett gott ord om mig för hon jobbar nämligen där... man kan ju alltid hoppas på det bästa!

När jag stod i duschen förut och balsmerade mitt mörkbruna hår med balsam för blondiner så började jag nynna på en gammal låt som jag hade glömt att jag kunde, Den går så här!

1 2  3 Jag vill gärna se på dig, när vi åker på en båt för då blir ju jag så kåt.
3 4 5 Du behöver inte vara min vän, ännu mera när jag slutat onanera.
Vill du bli mitt runk obejkt? jag vill gärna se på dig när jag tillfredställer mig, är det helt okej?
Blek fet buk det säger knak uti min kuk.
Gammak sed stå och runka när man hugger ved
Gröt baguett åå jag tänder på ditt sjuka sätt! ..


Fantastiskt bra låt va?!

åå det ska bli kul att få återse Bolle igen. fast så kan jag inte kalla henne.. för det betyder ha samlag  på danska fast mycket fulare, inte mitt andra favorit heller bosse.. för det betyder snor.. dumma danskar!



so long fuckers...


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är så himla trevligt att läsa din fina blogg. O bilden med glasögonen var en ny bild för mig. Hoppas du får jobb där Bolle(på svenska då :P) jobbar! O jag tror att det är omöjligt för Ivve att sluta röka!

So long fuckface


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback