Kära vänner . . .

Helvete vad det snöar! Jag gick ut någon gång i morse och va duktig och skotta men vad var det för mening med det?  SUCK!

I dag har jag också börjat tvätta, OOj vad mycket tvätt det kan finnas!!   


                                                  

hehe jag försökte lägga in några bilder för att se om jag kunde, det gick ju halv bra. In kom dom ju men sen att få dom där jag ville gick ju inte fullt lika bra.

Bilderna föreställer iaf 1. Jag och johanna - så här brukade vi inte se ut.
2. Ivan som ska sluta röka!!! 3. jag och johanna igen - ett vanligt förekommande utseende hos oss.
Glassögon inköpta på Tiger i köpenhamn kun 10 DKK ! som hittat! (finns även i andra färger) :p

Jag har börjat med en packlista, Vad jag ska ha med mig förutom kläder och andra logiska nödvändigheter. Den ser ut så här!
* Vattenpipa (Ivan tjata så)
* Lukt krus med någon lustväckande olja. (fråga inte, för jag vet inte) 
* DVD filmer typ med johnny depp! Jag ville ta med sällskapsresan för att ha det lite svenskt men han hade inte VHS, Suck!
* Pulver Potatismos för nödsituvationer när vi glömt att handla och är akut hungriga. typ alltid alltså.
* Nudlar samma orsak.
* Min tvål! jag har nämligen köpt en brun tvål för 40 kr för att trycket på tvålen var en ur tjusig tatuering jag vill göra! Den tänker jag inte lägga ut här för jag vill inte riskera att den nappas!

Ja jag tror det va allt.
Senare I dag ska jag och min kära mor åka och köpa andra saker som kan behövas typ tre par skor och sängkläder.

och för den som undrar.. JA blåmärket är kvar men det är inget som inte går att dölja med några liter underlagskräm:)

Så avslutar jag det hela med att lägga in männen i mitt liv. Detta är tre mogna herrar som paserat 40 men ändå ser mer än bra ut!




                                     
Mads Mikkelsen    Mikael Persbrandt   Johnny Depp
(  Anna )                      ( Bodil )                     (Johanna)

och så en liten bonus...!



Harry Potter
( Stina) Hihihihi!


So long Fuckers!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh harry är min man !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback