Mat tipps:p

kläder kläder kläder...

Här tycker man att man inte har några kläder, att man aldrig har något att sätta på sig.
men när man ska packa då är det hur mycket som helst.
Jag kommer aldrig få ner allting, bara kläderna kräver en egen lastbil.

Sånt här gör att jag vill ge fan i att åka. Kul menar jag att vänta själv i Göteborg med två 100 kg väskor, jag kommer inte kunna röra mig en meter.

Men då tänker man på allt positivt i stället!

tillexempel..



Heidrun! Hon är viserligen inte i Köpenhamn nu men hon gör mig på gott humör.



Eller mina och Johannas störda maträtter när vi försökte vara sparsamma.. uh!
Det kanske inte är så positivt .. men kul hade vi=)

För att ni ska förstår hut gott detta var ska ni få receptet.
En burk Bullens pilsnerkorv som ska kokas alldeles för kort tid.
En Köttbulle som ska stekas alldeles för kort tid.
En halvburk vitabönor i tomatsås som har blandats ut men krossade tomater och kidneybönor.

mmm...



I dag ska jag och Mamma äta Pizza mmm.. Sen måste jag kolla på pokerface på 4an efter som Carl-Henrik Franzen tydligen ska vara med. Nu är väl kanske inte han min absoluta favorit men man måste hålla koll på dom gammla Hammarö borna.

Tjingeling...                                                                                                                                           ...Pling!

Kommentarer
Postat av: IvvE

GNMOM.....du har fået mig til at savle over hele tastaturet ved at vise mig det billede der!!! Ej UUUHA...jeg ka godt huske resterne i jeres tallerkner....en syn man ikke glemmer!!!:)

DUMMA DUMMA Anna.....kom du i bare undertøjet men KOM...i morgen får vi ivanna i live igen!!!!!!:D

2007-03-01 @ 10:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback