Nu är jag cool!

Japp så har jag också fallit för grupp trycket ännu en gång och skaffat mig en blogg.
Sen är ju frågan om det är nödvändigt, finns det verkligen folk som vill gå in och läsa all skit som jag skriver här? Kanske.. Jag går ju in och läser andras skit så..=)

men tänkte i alla fall att det kunde vara lite kul, eftersom jag snart ska flytta till köpenhamn och allt så kan man berätta lite här vad som händer och läsa vad ens vänner gör i en annan del av värden...

Nu tänker ni bergis HERREGUD va hon är dålig på att sätta ut punkter! skiten går ju inte att läsa!
japp så är det.

Vad ska man skriva mer då?
Berätta vad jag gjort i dag kanske..
I dag har jag varit hos min farmor och sagt hejdå. Vi åt tårta och hade det mysigt.
När jag skulle gå stack farmor till mig lite godis pengar som hon sa, 500 kr till godis är inte dåligt! men väl behövda efter som jag nu försöker göra det omöjliga och flytta till ett annat land utan pengar. Önska mig lycka till!!

I dag har jag också sprungit runt med ett blåmärke i pannan perfekt cirkel runt. Och hur gjorde jag detta?
Jag skulle gärna vilja skylla på att jag sprungit in i en dörr men så är tyvärr inte fallet.
I går hittade jag en intressant liten sugpropps mojäng som jag sög fast i pannan på mig själv. smart? Nej! Blåmärket va bara en liten fläck men det blev värre framåt natten som någon så fint sjunger.. och i morse när jag vaknade så.. ja.. var det där.. . Det är tur för mig att jag är så tråkig och nördig att jag inte går ut så mycket och jag hoppas verkligen det lägger sig till i morgon för då ska jag till bergvik.


Nej nu får det vara nog! So long flaggstång:p


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha du är knäpp. Nu måste du skriva här jämt så ska jag läsa varendaste dag !

Postat av: Stina

Du får ju skriva lite oftare puckoliten !

2007-02-26 @ 14:06:08
URL: http://www.stun.blogg.se
Postat av: IvvE

.....og dygtig ANNA der har lavet sig en blog!!!
...nu ka vi gå ind og blande os i dine sager lige når vi har lyst!!

Nu i verden mangler der kun mig og min mormor på hospitalet der ikk ha sådan en side men jeg beholder mig gammeldags, jeg kommer jo alligevel aldrig til at ville sidde ned og skrive en referat om min dag.....ikke engang jeg hed superman...!!!

Hov...se nu sidder jeg og misbruger din plads....måske sku jeg alligevel få mig en lille blog....
Jeg ku lide historien med blåmærken:)..find mig sådan en så ska jeg virkelig gå rundt og more mig!!!

PuSS

2007-02-26 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback