Snälla Män i skor!

Tänk vad glad man kan bli bara för att man får lite snällhet!
Det började med att jag skulle åka in till stan och så var emma far kjell-åke så snäll och rar att han körde oss in. då blev jag glad! Sen i stan fick jag en hel fin reflex lejon av Emma som jag nu har döpt till Gryffindor, efter .. ja ni som är lika nördiga som mig vet..=)
Sen när jag skulle åka hem så tog jag och mammi en sväng förbi Rusta och skulle köpa färg efter som mamma och jag tackar gudarna för det har bestämmt att hon ska måla om mitt rum medan jag är borta.
Och när vi står i kassan och ska betala för allt vi köpt så frågar jag mamma lite käckt om hon hade tänkt att jag skulle få plats med 3 färgburkar i en plastpåse, då svarar den trevlia kassa killen att det inte är någon bra idé för det var en som provat det och påsen hade gått sönder och det hade kommit färg över hela golvet:p Haha tänkte jag. Sen får mamma en hel fin fläckt av killen i kassan som en bonus när man handlar och sen frågar han mig om jag också skulle vilja ha en fläckt! jag blev ur glad för fläcktar är ju skojjiga, så då blev jag glad igen!

Jag har också försökt att sprida glada budkap idag genom att skicka en bild på en penis till främmande männsikor via bluetooth, men ikke folk ville tydligen inte vara glada!


So long fuckers..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback