a la Gucci

Ola! Merhaba! HEJ! DAV! etc etc..  
I går! satte jag mig framfør datorn..och vet ni vem som skrivit till mig?! Phoebe Kalungi! UR KUL! verkligen.!
i rummer jag sitter nu ær det 28,9 grader jag svettas.
 Igår var jag, Ivan och Bodil på bio,, vi såg epic movie,, se inte den.. :)

åå i går køpte jag en Gucci midje væska och nu tænker ni Varfør i helvete køpte hon det, hon som knappt kan stav till Gucci.
Jo sørrni jag behøver en midje væska, jag och bodil har kommit på att det ær det ultimata att ha på rolskilde.
sen tycker jag inte dom dær midjevæskorna med reklam tryck ær så himmla fina typ cleas-gørans båt service så en ækta fejk Gucci från Kroatsien (vi fråga) fick det bli,, och om den nu førsvinner på rolskilde kommer jag inte direkt gråta blod..

Føretsen om ni nu funderar på att se epic movie trots mina varningar måste tænka på johhny depp kopian nær han ær jack sparrow hur bra han ær! ful men bra!


I dag jobbar jag med alexandra ,, hon ær bakful, nær jag kom i morse hade hon djævuls horn som blinka på huvudet sen tyckte hon att jag skulle ha dom nær jag satt i kassan jag sa .........nej.

annars leker livet..

Jag har snart skaffat de mesta till roskilde saknar bara några små saker som tælt, sovsæck, ligg underlag och så..
men det fixar vi=)

Hade godt hahaj!

Kommentarer
Postat av: Stina

Phoebe hade skrivit till Carro också på Facebook, det var roligt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback