arrivederci!


OK! i morgon bær det av!! ooohhhhooo.. idag ska jag packa! oohohooho .. det kommer regna, så jag och ivan har køpt hel fina matcahnde regn klæder.. han i size M och jag i XXL japp! jag var næmligen tvungen att ha den i svart=)
sen har jag færgat mig, så nu ser det ut som jag och ivan kommer i från samma land! Hår - Jætteeeee brunt!
øgon fransar- blå svart, alltså jææætttteeee svart, øgon bryn- brun , almenlig ljus brun! jag gjorde bryn och fransar hos frisor,, sjusatan vad det gør ont att noppa øgonbryn nær man inte gjort det på ett tag!
men nu ser jag i alla fall ut som Anna mia bella pola strella de Stefano typ.
Annars ær allt som vanligt typ, ivan ær pank.. och jag med nsart om vi inte kan bli lite sparsamma=)

ja just det ja.. jag ska byta jobb..
jag ska nu bli førsæljare och sælja typ skrivar tillbehør, som blæckpatroner, till svenskar.. eeh læt inte så kul.. men jag jobbar med en massa unga svenskar=)


Ivan har varit hos frissan idag han var pisse sur i telefonen så det ska bli kul att se hur han blev!


nu måste jag jobba hade hej..

ps. mina skor har gått sønder, det ær typ værldens størts hål så sulan rammlar ut hela tiden.. jag skæms!

Kommentarer
Postat av: Korven43

Hej din buffel! jag saknar dig! å du din jävel har haft det fint på roskilde förstår jag :D aktat dig för att drunkna i lera å sånt? ;) hihi vad var bäst? träffade du några bajsmän? jag träffade nämligen inga på hultsfred :P hehe koooooooooooooooom hiiiiiiiiit :D har börjat känna att det är tomt utan mina vänner i norge, inte för att jag inte har vänner! hah men jag saknar mina orginal lixom, dom som vet vad jag hade för färg på mina första savann byxor osv :P ring mig! det med basta! ;D

Postat av: mosiie.

hej annsing, nu var det sådär länge sen igen, jo du, en fråga bara :) Vilket är Ernsts bästa citat?
1Här sitter jag och känner in rummet.
2Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.
3Se så vackert stenen tar emot oljan.
4Staffan, kan inte jag få testa att slamma? Det ser så himla kul ut.
5Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand.ja tycker 2 el 4, men men, jo hade du det bra på roskilde, lerigt, bra band?uppdatera please! du jag saknar dig ja. mycket också! här är det iaf jätte bra, bara så du vet,de blir bättre och bättre hela tiden:)ligger man i så ska man banne mig ligga i också! det finns mycket blåbär i skogen. du nu spårar det ut, ville bara säga hej och hur är det föresten?när kommer du på besök nästa gång,? snart hoppas jag!! maila mig om du får lust! puss&klem!

2007-07-18 @ 18:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback