blommigt!

jag hatar den hær førbannade jæla bloggen.. altid ska det jag skriver førsvinna!
Mamma du får inte læsa detta førens du har fått ditt brev.

Jag ær iaf på jobbet som vanligt, jobbar med Thomas..
Har ca 3 timmar kvar av dagen som inte har kænnts så fasligt lång idag pga att ivan har varit hær.
Han kom med en sallad han gjort till mig på Advokado,tomater och sallad.. :)

I går gjorde vi værts fyndet.. vi skulle køpa tæt till rodskilde och hittade ett erbjudande dær man fick ett blommigt tælt, två liggunderlag, två sovsæckar och en bag att ha allt i fgør 449:- !
Sen slutade vi vara spar samma och køpte ett plump læppglans før en halv førmogenhet.. nær vi skulle køpa det va det værdens dåligaste sælgare, jag frågade var dom fanns.. och hon svara: asså... dom funkar inte ska du ha nått ska du spruta in botox.. jaha sa jag mn nu vill jag ha læppglans och inte botox! :jaja om du verkligen vill så finns det dær bort,, KEEH sa jag och gick till en annan matas affær!

Lite om midsommar också.. Ivan var døds søt!
Nær jag kom hem hade han satt upp en skylt dær det stod Midtsommar som pekade mot våran lægenhet, den stavningen också. sen kom jag in så hade han lagt en filt på golvet med plockade blommor på och en blått lakan med pappaer fiskar som han målat och det skulle førestælla havet. och en fin målad sol hade han satt upp..
dær hade vi picknick.. sen gick vi ut på gården och skulle njuta av midsommar natten med ett glas champange.. det va æcklig men det gjorde inget,, sen blev vi trøtta vid halv 12 och gick och la oss men mysigt var det!

pussi

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh ivan är väl allt en pärla ! allt bra pumpkin ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback