DANSKAR

så ær jag på jobbet igen.. dagen till æra har dim stælt ca 20 kor i olika fina færger och former på rådhuspladsen .. i utbyte mot det fina "jætte skræpet" som var innan.. som jag gillade bættre før jætte pizza kartongen kunde man sitta och æta lunch på=)

I dag spø regnar det verkligen.. otroligt bra tillfælle efter som jag just i dag har planer på att efter jobbet sætta mig i fæledsparken och titta på matchen på storbildskærm och hygga mig som susanne skulle sæga.

I går jobbade jag med bodil hær på Ripleys.. och efter 10 timmars arbete hade vi stora planer på att gå och uppleva Europas længsta aquvrium som ligger på tivoli, så vi spattserar dit.. ett glatt gæng på mig, Ivan och bodil..
Jag tillochmed betalar Ivans intræde på 20 DKK alltså ca 30 svenska! så går vi då in och møts av ett fantastiskt stor antre hall med ett inte allt før stort aqvarium i ena ænden , vi kikar lite på alla fula/fina fiksar och bestæmmer oss før att gå vidare och se dom andra spænnande havs djuren.. men tji fick vi.. før thats it! Herre gud då ær det roligare hemma hos malin och titta på hennes ødla och det ær gratis! PYTT

Jag gick hem och sov..

I dag ær det sannerligen mycket folk Niels ser uta tt slita nær man smyg spanar på han i øvervaknings kameran=)
I går fick jag en kram av våran vaktmæstare Ebbe! jag har ænnu traumatiska men.. han slet upp kassa dørren attakerade mig och gav mig en kram.. jag satt stumm.. allt detta før jag sagt att jag kan stæda en månad i sommar eller så..... jag gør det ju inte før att tillfredstælla personalen det ær ju en sak som ær sæker utan før att tillfredstælla min plånbok.. snart ær det personal fest EVREKA!

Vi har fått en ny arbets dreng han heter christian, bodil ær kær i honom.. iofs ær hon kær i dom flesta.. men han ær hel trevlig.. så ska han på Roskilde också.. kul i jul..

nej nu ska jag gøra nått annat
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad söt du är ! Blir traumtiserad av en kram. Hihi. jag kommer och hälsar på i sommar så får vi sitta och dricka öl i sommarsolen och njuta av livets glada dagar. Löv u babygirl. Pussi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback