En midsommarnatts drøm...

Godmorgon værden klockan ær nu 20:25 och jag har ca 1 och en halv timme kvar av mitt 12 pass! och jag ær så lycklig!
Det ær den 22/6 -07 alltså midsommar afton.. jag ska snart hem och førhoppningsvis har ivan lagar till någon mat som vi har planerat i flera dar att han skulle gøra. som jag ska æta.. sen kan jag sjunga en glad snappsvisa till min cocacola zero.. och krypa ner i min sæng.. hærlig midsommar ikk?

Sen vaknar jag glad och lycklig på lørdag som ær min edna lediga dag den hær veckan ..och jag och ivan har planerat in ca 743286437812647 olika saker vi ska hinna med. étt lycka till, till oss!

Jovars.. annars har dagen inte varit så dum om man tænker på omstændigheterna.. Ebbe och en fræmande man har idag ægnat sig åt att gøra om skyltfønstrena på musumet.. resultatet blev.. værdens størsta omelétt.. (det hænger bara en massa ægg från taket(, værdens størsta brølopp, (det hænger bara en massa brudar och brudgummar från taken, værdens størsta te sællskap (en massa te koppar) værdens flest glømt vad det heter men pris man får før man gør film, (det hænger iaf en massa diskokulor och så ær det en sådan dær statuet man får.
man kan ju tyckla att dom inte har åstakommit så mycket på en hel dag.. det ær næmligen så, før i dag har ebbe slagit ett rekord på att vara den mest långsamaste person att måla tre (en meter långa væggar) røda... Grattis till ebbe!
Kan sæga att han læt vældigt sjælvsæker nær jag frågade han i morse om han skulle hinna klart idag.. ha tji fick han..!

I natt så vækte ivan mig før han var tvungen att sova på min sida av sænge før jag hade hælt vatten på han sida innan och nu børjade han frysa, vi hade någon typ av vatten krig innan. iaf så nær han væckte mig ..upptæckte jag åt min førskærckels att jag drømde på TYSKA! hur det nu ær  møjligt efter som jag inte kan tyska.. men det gjorde jag iaf.. herregud!

men ni får ha en dejlig midsommar och før att citera hans lekemark "Gløm inte att plocka sju blommor och ha det bra!"

Kommentarer
Postat av: Hans

Har jag verkligen sagt så? Måste vara länge sen Hoppas du gjorde det då! Är det bra annars? Tusen kramar!!! /Hans

2007-09-18 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback