kyrkgransblomma

Ja men se nu har jag ju blivit en riktigt aktiv skribent..Vilket helt enkelt beror på att jag jobbar på ferie dagar så jag kan sitta framfør datorn i lugn och ro.

I lørdags firade ju jag och ivan 8 månader och gullig som har den lilla osten fick jag scrubs sista sæongen och en gullig liten kærleksmugg. av mig fick han ingen ting.. jag tror vi ger varandra saker varannan månad.. =)
Sen gick vi då till fæledsparken och skulle kolla på fotboll.. denna park ligger då precis utan før stadion dær dom spelar så det trevligt.. tills danskarna børjade gøra mål och alla blev galna och børjade slænga øl flaskor runt om kring sig, jag fick tack och lov ingen flaska i huvudet men en himmla massa øl fick jag på mig.

Nu vet jag var vi ska bo på roskilde område B = Skate.. ehh passar væll inte mig jætte bra men det passar outfiten jag planerar att ha.

Jag har køpt 2 nya filmer Elsker dig før evigt med Mads allas våran ælskling mikkelsen och OH Brother where art thou?! kanon filmer.. eller jag har aldrig sett elsker did førveigt så det sku ikk.

I går var jag hemma hos bolle och såg på film och åt en otrolig besvikelse till pizza.. det va danskar som gjort den så det va væl inte så konstigt.. pizza ska man låta dom som kan gøra pizza gøra PUNKT SLUT! sen såg vi Adams æbler det måste vara værdshistoriens bæsta danska film.. och værdshistoriens bæsta bonusmartial..Se den.. om ni hittar den.. annars kan jag køpa den och tvinga alla se den men man måste nog gilla mads før att gilla den lika mycket som jag!

I dag gickjag upp halv 7 før Ivan skulle till skattekontoret, efter att jag gjort mig klar och allt kom vi på att det va ferie och det va stængt..hurra sa jag och somnade om.. dumt gjort.. nær jag væl skulle upp sen var jag ytterst trøtt.

I morgon har vi personal fest!!! SPÆNNANDE! det ska bli kul! hihiihihihihih jag bodil och en massa størda danskar.. Hurra! återkommer med en spænnande resention!

nu ska jag gøra nått annat..

Hade hej

Kommentarer
Postat av: Stina

Ha så roligt på personalfesten då babygirl :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback