LAX!

Solen skiner det ær så  varmt att jag måste ha håret uppsatt før att det inte ska bli alldeles genom surt av svett.. och jag sitter sjælvklart på jobbet!  inte helt okej tycker jag.

Nu har jag køpt en gåva till Ivan! En brødrost! som gør så det står I love you på brødet nær man rostar..men den funkar tyværr inte så bra..

sen har jag køpt 2 stycken ihopfællbara vatten dunkar till Roskilde..  mycket bra køp!

Jag måste væl berætta om personal festen också antar jag.. ¨
allright jag och bodil kommer till ripleys klockan 10 i 6 dær vi væntar gemensamt på alla andra.
sen beger vi oss til DGI Bowling.. dær vi får ta valfritt att dricka i baren att gå runt och slurpa på innan bowlingen ska børja!
Vi delas in i våra redan før bestæmmda lag.
i mitt lag blev det vinnar teamet Claus! høgsta chefen, Daniel, Mie och jag!
vi bowlade på som bara den och jag vill væl inte påstå att jag ær jætte bra.
sen nu i efterhand på resultaten finns æven beviset jag kom næmligen næst sisst,

efter 3 hærliga omgångar bowling.. ska vi æta, Vi får en buffé med lax som var så god att det gjorde ont och andra smaskiga saker.. efter maten gick jag och bodil vidare till the moose.. dær vi stannade i ca 30 min innan mitt dåliga samvete talade om før mig att det var dax att åka hem tll ivan som jobbad dagen efter.. Nær Ivan kommer har en himmlans fin och stor blommbukett .. som han inte hade køpt utan fått och gav den sedan vidare till mig.. søtkatt,
det va ungefær allt.

Laxen var faktiskt så god att jag var tvungen att køpa lax och gøra lax pasta, mmm lax!

Ikvæll ska jag nog på bio! vet ej vilken .. men någon bra hoppas jag..

i dag har jag føresten værdens flyt på jobbet.. hoppas min bonus blir enorm.. Kasper som jag jobbar med ær bra så den blir nog enorm..=)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback