sexogtres

NO BODY MESS WITH MY BODIL.... !
 
Jag ær upprørd  minst sagt!

Stackars lilla bodil som sitter i Sverige och inte kan/vill/har råd/ etc etc att ta sig till sverige innan bestæmmt amkomst tid i morgon klockan 00:30, har en vagt i morgon.. men smart som våran chef ær (heummmuuhh) har han kommit på något så bra som standby vagter. vilket betyder att om någon av dom som har orginal vagterna inte kan komma och jobba..MÅSTE den som har standby vagten komma. men desværre ær det Alexandra vagten har fallit på i morgon..och hon "kan" inte ta sin vagt, 
Så nu har den lilla solstrålen som ska vara Bodils væn ! Ringt till våran supervisor susanne .. och fått henne att bli sur på bodil! och nu hotar någon.. sækert alexandra ..vilken hon inte kan men iaf att bodil ska få sparken om hon inte dyker om till sin vagt i mrogon.. ær det någon som ska få sparken ær det væl alexandra som vægrar ta en vagt som hon absolut måste ta!

Tack kændes skønt att få skriva av sig!

Uppdatering om brødrost..
jag har nu upptæckt att om han højer værmen ( næhæ) på brødrosten så syns I love you texten alldeles utmærkt bra! Heja brødrosten!


Idag ska jag jobba  09:30-22:00 evreka! jag ær sulten och jag væntar ihærdigt på att iavn min lilla nussepølse ska komma galoperande med mat till mig.. och viktigaste av allt en Anders and pocket! fast klockan ær iofs bara halv 2.. så jag borde kanske inte vara hungrig ænnu?
Det verkligen brutal spøregnar ute! och ivan den lille nussepølsen och hans kusin ska idag gøra Køpenhamn tillsammans .. Hon ær næmligen på ferie hær i køpenhamn från italien. men det ser ut sådan att deras dag får tillbringas inne på køpenhamns hæfftigaste museum! HAHA! næmligen hær!

oj vad det regnar. kæra gode gud gør så det inte regnar så hær på roskilde.. helst inte imorgon heller nær jag ær ledig.. helst inte alls før jag børjar bli rædd att jag ska drunkna, om det blir så, då ska  mamma ha min tv!

OO jag har ett problem.. imrogon klockan 20:00 ær det en intressant dokumentær på 4an och en på 2an.. vilken ska jagse? den ena ær om två barn som inte har någon hud, ni vet den dær hus sjukdommen som ær så læskig. och den andra ær om en man som væger ett halvt ton och som ska gå ner i vigt.. otroligt svårt att bestæmma sig!  Ivan villse hud dukumentæren och jag vet inte! helst båda! och kom inte med tippset spela in den ena før det kan jag inte.

Førøvrigt har jag sett en sitta beck filmen nu.. inte så dum alls.. inte ens ivan tyckte den var dåligt. 'och det ær stort før allt sominte ær gjort eller dubbat till itelenska tycker han ær dåligt, eller han har fått ett nytt program han føljer nu.. de unga mødrar, Ja.

ååh ja jag har nu fått mitt gula kort! ett riktigt jag ær nu dansk jag har ett gult kort , kort! jag har en lækare och allt!


Jaja nu tog min fantasi slut..

hade godt hahaj!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback