Sjøgren..

hahhoheh jag satt och læste den danska se och hør minns inte riktgit vad den heter hær nere så får jag upp en sida som førestæller nått jag kænner igen vældigt væl..
Det var en stor fin bild på Christer sjøgren utan før sangrund, det ær hærligt att æven danskar har vett att upskatta riktigt hærlig Værmlænsk Dansbandsmusik :S

I dag skulle jag æta kun kørsbærstomater till lunch och sedan æta något mer stabilt vid halv 8 snåret.. så blev det inte utan jag fick kila i væg och køpa en smørgås før jag høll sannerligen på att dø av hungersvælt. och juiceeee....mmm.. gott!

Det ær så kul, innan hade vi piké trøjor att arbeta i ..i røtt, beige, blått, lime grønt, orange, rosa mm så klagade vi lite och sa att vi ville ha något mer orginellt att jobba i.. och vad får vi almenliga t-shirts jag.. i en almænlig færg nej. Dom ær verkligen JÆTTE, MEGET, VERY Gula.. herregid.. jag kænner mig som en alldeles førsenad påsk kyckling nær jag går runt!  Hemskt.. men iofs dom lime grøna, trøjorna var værre.. det vaså kul.. bær dom delade ut trøjor så fick jag en blå en beige och en rød och bodil fick en lime grøn, en jætte orange och en jætte rosa! hehehehehehhe

det tænker jag på nær jag behøver bli glad..PUSS

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad söt du är :D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback