Sommar sommar i værmland..lalalalalallalallalalalalalal

Oj!!! vad jag læntar. nu har jag varit inne på sidan och hittat en hel fin karta øver festival området.
dom har æven något hel fint som kallas Agorær vilket ær olika områden man kan bo på beroende på vilken typ man ær.
Agorærna som finns ær.
Art and Construction
Single
Sports
Speakers´ Corner
Swim
Dance
Camping South
Comedy
Experiment
Mobile Moving Images
Environment
Silent
Book and story.

Jag vet verkligen inte var jag vill bo men jag tænkte Rasmus som varit på festivalen ca 5 gånger kan tala om vad som ær bæst.

sen skall vi måske til Italy också i augusti med Ivans pappas bil som ska sælgas dær.
så en road trip till italien med Ivan,Bodil jag och ev Chrille vore inte helt fel..
eller jo Ivan+Bil+autobahn =orovæckande, men jag får se till att ha sækerhets bæltet på mig!

Varfør kan killar inte hålla i sina pengar? hær fick i løn i går! I dag har ivan varit och shoppat och sækert satt sprætt på hælften.. sjælv har jag inte ens køpt en gurka. samma med chrille, han ligger minus på kontot och vad gør han.. jo køper en dator før 5000.. smart drag!

Nu bakskrapar dom stackars bodil på pengarsom inte heller har det så himmlans gott stælt... vem fasiken har det?

annars då? Jo japansk tv kommer hit den 5 och ska filma, Ur kul! (jag jobbar)
och i dag ær det ett himmla halabaloba på stan en massa alkohol påverkade svenskar och Danskar och (faktiskt?) en massa Norskar.

ja det va væl det hela.. hade godt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Gud va du är söt :D

Postat av: Mamma

Tack för födelsedags SMS:et.
Jag mår bra och längtar efter dig

2007-06-07 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback