allabilaba!

hej mina ælskade i svearike!!! och snokare i Danmark (Ivan)
Efter som jag inte kan vara inne och læsa era kommentarer på min blogg varje dag gør ivan det och førsøker sedan refferera vad han læst.. det går inte jætte bra=)

Nu sitter jag på ivans jobb igen.. denna gång dagtid! inte riktigt lika creapy nu, men nu ær jag rædd før att ivans pappa ska komma=9

jag sitter hær och lyssnar på Italensk radio VÆÆLDIGT givande!! nu tror jag dom pratar om nått med revolution før dom har typ sagt det 10 gånger på 1 minut.
Ivan sitter och jobbar flitigt.. jag hør nått som låter som en borr.. eller en slip eller skit samma...

JAG HAR FÅTT JOBB!
på top attractions copenhagen!
http://www.topattractions.dk/
kolla dær! det ær ur fint!

Jag jobbar på 4 olika museum.. hiihi læskiga och roliga och mysiga och ja!
fast jag har inte børjat æn och då kanske det inte låter lika muntert i kistan! hihihi

ÅHHH johanna kom hit!! jag har redan dissat 2 jobb och fick det tredje... nu ær man verkligen populær hær nere!
va kul vi kan ha! ooh iihhh.. hihihihiihihihihihi , oj vad ivan jobbar! hihi fligit pojke det dær!

ÅHHH stina kom hit ..! i påsk.. ta med godis! jag ska tvinga mamma ge dig pengar så du kan køpa lite vis med påsk godis.. eller nått!! slicket hær nere suger!!!!

Och før Heidrun:p  Hey HEIDRUN! waaazzz up??? You are a good girl! And i will tell you erverything you need to know when you visit us!!! I miss you.. me and bodil were talking about you yester day. iih cutie pie! And please write in swedish.. i will try to write on islandic.. :p
 Haajaa heidriunaaa.. hvaddaaasegja? rejkaavikaa! JØKellaaa! pusiaaaa!


ååh jag saknar er alla.. men i københavn ær det också fint.. dock vældigt varmt så jag håller på dø i min ænda varma vinterjacka jag æger..=)
sen har jag blivit grym på danska.. typ.. jag fattar iaf vad min chef siger nær han snakker:)  og det ær meget meget godt!  tss vilken nørd jag ær:p


jajaj btw nu ær det helg.. och det ær ju kul kanske.. jag ska ægna helgen att få ivan att anvænda sina fina badmøssa han fick av mig, som gør att han ser ut som en stor jordgubbe, men han vill inte ha den på sig før han sæger att den stramar.. och det gør den før jag somna med den på huvudet en gång och då hade jag en stort røtt mærke i pannan.. men han ska ha på sig den ændå!

Arrivederci....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback