det er Dejligt!

Värst vad jag blev populär helt plötsligt. Nu ringde det ett jobb till.. någon slags "förfest" café, jag hade förstås inte den blekaste var stället låg och just i dag var min Danska verkligen inte på topp. Han fick övergå till att prata Engelska.. Sen när han skulle beskriva var det låg så antog han att jag var en sån där som va ute och röjjde på nätterna så han beskrev vägen efter uteställen och det gjorde han alldeles rätt i för nu vet jag på ett ungefär var det ligger, vid Vega!



Tänkte bara lägga in några fina bilder från Köpenhamn..
Här ser ni..
* Bilden som är precis vi ingången till Kristiania som jag nästan blev ner buttat av en tant för att jag tog.. "Du får ikke ta nårga bilder här!"
* Sen ett fint juldekorerat träd på Tivoli..
* Nyhavn


Hipp Hipp ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback