hadderajjan!

hej hej!!

Nu ær jag hær i køpenhamn. just nu sitter jag på ivans jobb, det påminner lite om ett sånt dær stælle som en skræckfilm skulle kunna utspela sig på! det finns cp statyer hær!
Idag har jag varit på en arbets intervju næra instedgade, før er som inte vet så ær det dær som man lættast hittar en hora hær i køpenhamn.
I dag har ivan gjort en jætte fin ansiktsmask, han hade också en jætte fin jordgubbs badmøssa på sig som jag køpt! sen skulle ivan sminka mig det va han verkligen inte bra på=) sen rammla ivan ur sængen.. och slog sig. kan hænda att det va jag som butta honom lite .. då fick han ont.. och butta in mitt huvud i væggen!!!!!!!!!!!! etc etc..

hoppas allt ær bra med er alla..JOHANNA! kom hit!

Puss och KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte varit inne på internet på ett tag..men ska äta pizza nu:) mumma..men ska läsa alla dina inlägg snart! hoppas att du inte gör något dumt mot poliserna nu! PUSS!!

2007-03-04 @ 19:29:05
Postat av: Johanna

Hej! Det var jag som skrev den förra komentaren! :) hehe är det du som har skrivit om kenneth till mig? :) Om det är det så intresserar han mig för att han är så himla söt! Om det inte var du som skrev det, så vet du va jag tycker iaf! Du är väl försikig nu i kbh? För jag har skrivit i mitt senaste inlägg att det finns en sprit som heter gregor i danmark o den blir man ju konstig av, så att du inte får för dig att hjälpa till att slänga rökbomber o sånt! Puss johanna

Postat av: heidrun

hej anna im not going 2 write u in very bad danish or even worse swedish like i was trying :S
i did understand a little that u wrote but not everything i will but your url in my page jeijjj and johannas også men johanna hvem er kenneth?
well i got 2 go and write some on my blogg síja my honney bonneys soon we'll meet again i hope :D

2007-03-05 @ 16:34:48
URL: http://runalitla.bloggar.is
Postat av: Stina

Saknar dig redan ! Du får säkert jobbet på horcaféet. Lungan ! åh, det är så tråkigt här så jag kommer nästan till dig. Var duktig med att skriva här nu bara. Pussipuss

2007-03-05 @ 21:07:07
URL: http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback