hej!

hej allihoppa!
Nu ær jag en av alla duktiga arbetande mænnsikor! jag ær så flitig! kanske inte.. mitt jobb ær inte værdens mest anstrængande kanske.. man sitter i kassan varannan timme och resten av tiden går man på stan eller æter eller dricker kaffe med Ebbe!

Ebbe ær våran fantastiska alltialloman och min hemliga ælskare.. tror ivan:p det ær bara det att Ebbe ær ca 50 år, men en hærlig prick!

Snart kommer Stina hit og Johanna.. JUPPI! det skal bli meget sjovt! desværre har en av ALLA mina 4 vagter i april hamnat på just en dag då stina kommer.. men jag antar att jag kommer få mer vagter i april.. eller JAG ska få mer! min chef gillar mig nu!

nog om jobb!

Ivan ær en sød sak!
himmla gullig faktiskt.. fast han har sina gammla flickvænner på væggarna och skickar sms med dom och dom ringer och lægger på och ....! hihih! nej nu har vi faktiskt tagit hel fina bilder.. som vi har satt upp!

I går jobbade jag och bolle i hopp det var ur kul! det ska vi gøra mycket hoppas jag.. faktiskt den dagen stina kommer, kul va!! sen vill bodil med oss ud på lørdagen jaaaay!.. Girlsnight!

ååå imorgon ska vi på kalas før Tim fyller år! han ska få popcorn och mandel ægg.. snællt va? och dom ska baka en hasch kaka til han.. oooo..! ho!

jag har ett pucko på jobbet också hon heter alexandra.. hmms.. vi jobbade i hop.. och nær vi skulle rækna timmarna vi jobbat var hon dum! vi jobbade 10 - 18 okej 8 timmar.. skriver jag.. alexandra tycker  då att det ær 9 timmar.. efter att ha ræknat på fingrarna 3 gånger ær hon næstan sur på mig før jag inte går med på att det ær 9 timmar.. men men.. man kan inte få allt. hon fick till exempel ingen hjærna.

Å VET NI! min bror har blivt øverkørd!! eller okej han kørde øver sig sjælv.. men en truck.. så han fick en trasig tå.. AJ,, stackars lilla simpuliten!

nu ska jag snart sova før jag ska jobba imrogon.. på guiness, kom dit! det ær så kedeligt oooh! fast bættre æn ripley´s før dær hør man tralalallalalalalalalal i 10 timmar i stræck!

och nog om jobb igen..
men jag har inget annat liv..
førutom Ivan kanske.. och lite bodil..
Bodil ær snæll!

eeh.. jag førsøker læra mig Italenska också.. jag ær jæmt gør bra...! typ.. mio caro cazzo.. slå inte upp det.. eller kanske.. testa di cazzo.. slå inte upp det heller..


okej!

Arrivederci! ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har väl inte lagt ut något på bloggen som avslöjar vad jag gör ? haha. ring mig. puss

Postat av: Stina

Nej nu sitter jag och kollar på alla bilder och jag tycker jag ser ut som vanligt... eller ? vad är skillnaden vill jag veta :b

2007-03-24 @ 10:08:26
URL: http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback