Mumin mamman

En dag kvar.
Jag har forfarande inte stoppat ner någonting i någon väska.
Jag har inte köpt klart saker jag ska ha med mig.
Jag har inte träffat alla vänner jag ska träffa och säga farväl till.

I dag fick jag ett mail från Kersti (hette hon så) eller nej egentligen inte från Kersti utan från Benedicte som var så snäll att vidarebefodra mailet så också jag kunde ta del av innehållet.
Det stod iaf att man skulle gå med i någon Nordjobbs grupp på facebook så Johanna och Lina och bodil och gimé och Heidrun gör det! Jag kände mig nämligen lite ensam Svensk.. eller jag tror Sara var med iofs.
Btw så var det en massa fina bilder på nordjobbs sidan och jag funderar antingen måste Kersti tyckt så illa om mig och johanna att hon inte ville minnas våra sköna nunor, eller så är vi verkligen dåliga på att hamna på bild! Stina är för fan med jätte mycket mer än vad jag var.
men men så går det väl när man faller för äcklet man blir dum i huvudet och har man redan hela huvudet fullt men mumin troll finns det väl inte mycket att göra!:)

Sen fick jag också ett sms av Bodil som gjorde mig lite glad, det stod att det var fest på G i morgon och att det skulle inte bli någon bra fest utan mig och Ivan.. (Yeah right!) men man får väl bocka och tacka.

Var det någon som såg Pokerfejs (lärt mig att det stavas så nu) igår?
Lille Carl-Henrik vad dom va taskiga mot han. puttelille.. :p

Föresten läste jag i dag om att det var ett himmla ståhej i Köpenhamn, Nörrebro såklart. HEJA!
faktiskt man kan inte sälja ungdomshuset till en frikyrkeförsamling och bestämma att man ska riva det utan att förvänta sig en massa bråk.

Nog om allt. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback