berguv i huvudet?

aight! så var man tillbaka på jobbet igen.. stråååålande roligt!

chrille har fått gratis biljetter till ett ny øppnat stælle.. med fri bar.. alla ær lediga i morgon utom... JAG! som sjææææælvklart ska jobba!

Quasimodo har blivit en tjockis!! nær vi kom hem och jag skulle lyffta upp mitt lilla marsvin och pussa på han va han inte liten længre.. bodil va så rædd att ge han før lite mat så dom gav honom en massa.. quasimodo blev nog jætte glad och åt en massa, så nu ær han tjock.. men jag vill ha han tjock och glad=)

jag rammlade i trappan førut, det gjort ergonomiskt ont.. men ingen såg mig..som tur va.. då hade det nog gjort ænnu ondare! så har det regnar hela dagen.. iofs bra eftersom jag jobbar..

snart om typ 2 timmar slutar jag..då ska jag och ivan hæmta ett bord.. bra jag vill ha ett bord,, kænns jobbigt att stå eller sitta i sængen att æta.. sen måste vi køpa torr mat till quasan han blir så gasig i magen av all bløt mat=)


i går stor handlade vi før. den ergonomiska summan 299 kr.. det blev mat før en vecka typ=)
min diet går btw inte så bra.. jag tænkte att jag slutar gå på det diet och rør på mig i stællet.. ut och få och 100 situps varje kvæll.. såblir det nog bra.. fungerade sisst iaf=9

lægg mærke till att jag anvænd ordet ergonomiskt två gånger och jag vet knappt vad det betyder...

har køpt två ur fina grøna..korv kuddar med typ risliknande grejjer i till mig och ivan som va ska ha på rosksilde. det blir hel bra!

hade gott...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej baby ! Synd att du jobbar, men du får dra dit när du slutat. Kul att han quasi blivit tjock, det behövde han allt. Lycka till med situpsen också, hoppas det visar resultat om fyra veckor för då kommer jag och mammi :D saknar dig. Pussi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback