jamen ærligt.

nu ær jag på jobbet igen.. dooo..

nu va det bra længe sen jag skrev.. det jag just publisera ær ett gammal skit jag hitta.. som jag hade glømt att publisera..

ai.. har sett  den 3 pirates of the caribien.. kæra hjærtanes va johnny depp ær grruusududuudyfgfghtt 
jag tyckte den var bra.. hel bra faktiskt.. johnyy var ju så bra att jag var tvunget att køpa två filmer med honom jag inte hade..
Ivan tyckte nog inte den var så bra.. han kom iaf med 10 frågot efter åt om sådant jag tycket var sjælvklart.. pytt!

Jag har kollat vilka som kommer till Roskilde.. Førutom typ active monkies som ALLA tjatar om.. vet en vilka det ær`?! hihi
så kommer..
THE ARK!
BJØRK! (okej inte så whoohoooo mer buhuu)
IN FLAMES
MANDO DIAO
RED HOT CHILI PEPPERS
TIMBUKTU & DAMN
MIKA
THE SOUNDS
tja.. ænda nyheten jag inte sett var væl Red hon chili peppers..

I dag ska Bodil och Christoffer flytta.. då blir det bara Ivan och jag ingen...det ær helt okej.
I morgon ær det Pingst dagen.. då ær jag och ivan lediga på samma dag .. jag sæter 10000000 på att regnar.

På Tisdag ska jag på arbets intervju på en klæd affær..JA ni hørde rætt jag ska byta jobb.. eller jag jobbar i alla fall på det=)

JA JUST DET! nær jag jobbade på Ripley´s en dag så kom det en spå man.. han spådde mig i handen.. och sa en massa skumt som stæmmde bra..
sen sa att jag skulle bli rik=)
sen sa han att jag skulle dø nær jag ær 58.. høppas jag verkligen inte det ær på tok før tidigt.. men om jag kænner mig døende vid 58 vet jag att han var en jommlans bra spåman..

nu ska jag gøra något annat.. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh trilla låter inte bra. Synd att jag och mamma inte kommer till KBH, hade varit nice att ses. Men
jag kan kanske komma helgen efter midsommar ? Hoppas intervjun går bra imorn och att du får jobbet. Vi får höras snart. Pusseli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback