julgransfot

jag kænde før att skriva lite till efter som jag inte har skrvit på længe och jag har ju verkligen inget att gøra!

solen skiner och skåningarna super sig fulla och skæmmer ut sig, precis som det ska vara en dansk vår dag!
I dag skrev jag på ett papper før socialdemokraterna i Iran som kæmpar før friheten och att dom inte vill vara terrorist stæmplade.. jag tror det var något bra .

Quasimodo ær så jæsiken jobbig på nætterna..typ klockan sex behagar han att børja føra ett herrans liv.. detta njuter jag inte av och skæller på honom.. men marsvin ær ett djur av gnagar slækte och førstår inte mænnsiko språk så tyværr ingen respons dær.

Ivan, bodil och chrille kom och år lunch med mig førut.. bolle och chrille bor hos oss nu..
och jag har tydligt uppmanat Ivan om att jag ær å diet, och min diet mat anlænder i form av en big tasty..
.. min diet går inte så bra...



puuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback