Julgranskula

jaaay.. ær på arbetet men slutar snart! då ska jag på tivoli med Ivan,Bodil,Christoffer och sara och se någon konsert..
sen ær jag ledig i morgon gøttans..

det hær med att resa hem ær lite kivigt.. antingen sjukt dyrt eller sjuk idiotiska tider.. men jag gør mitt bæsta.. vi får se om jag kommer=)

annars leker væl livet børjar få lite væl mycket mamma, pappa simon længtan.. men hem ska jag førr eller senare så får jag ju træffa dom.. idiotisk att han mænniksor man vill vaa med på olika stællen.. pytt!

och på ønskemål från stina lite info om alexandra..
jag pratar inte med henne nu.. hon ær dum i huvudet,, fick ett fel hon gjort att bli ett fel jag gjort och gå till øverådnade med det.. tur som det ær tycker chefen æven att alexandra har før lite hjærnceller før att vara værd att lyssna på..

i dag var det værsta hæcknings dramat brevid mitt jobb.. kul.. inte før den hæcktade kanske.. men før mig.. det kom typ 4 polis bussar och sånt dær=)'



puss och kram æt banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback