julmidsommarstång

oj, nu har jag blivit så dær oppulær så ingen læser mina skapelse igen..

jag jobbar och ær så inijomlans sulten! vi har nemligen inte så mycket morgenmål hemma.. och jag ska luncha først klockan 2.
super suck!

meeen goda nyheter..!!! jag ska åka hemmmmmm.......uuhoooiiiiii

på frdagen den 11 maj anlænder jag till Karlstad klockan 11:31
sen stannar jag ænda till måndagen den 14 maj klockan 17:??
och så tar jag med mig Ivan ... så han får se sverige på våren också.,. eller før att jag inte vill åka sjælv helt enkelt..

Bodil och chrille bor i lægenheten och tar hand on quasimodo..!

jag måste verkligen duscha.. jag ser ut som jag just vaknat ur en ler pøl eller nått..

ååååhå jag har varit på tivoli nu också... køpte år kort och kollade på bli glad!
års kort ger gratis intræde hela håret pluss en fin rea på åkband..=)
sen va jag på stan igår.. jag køpte ett linne, en taske, ørhængen till mamma, present till simon, en deodorant.. før bara 85 kr.. och det va værts braiga och fina.. hejja illum!

sen innan det har jag också køpt en sjumånaders present till ivan.. en nyckel hittare.. man visslar så piper den och blinkar tillbaka.. otroligt irreternde liten sak! jag fick ingen ting.. det va rætt åt mig som køper en sådan cp sak.

sen køpte jag en kalender också så nu ær jag værsta vuxna.. tycker jag iaf..=)

nu ska jag inte køpa något mer..

førutom en gåva till ivans far i sverige før han gav ivan ledigt i två dar.. det va snællt!

oj så tråkigt man kan ha.. i dak skulle jag børja 10 och kadsper skulle øppna halv 10 men han va inte hær..!!! så jag fick øppna klockan 10.. med en massa galena japander utanfør!! uujhhohoio


aaaahhjjaa nu vill jag sluta,, pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback