omstændiheterna førsvåras

Traumatisk upplevelse..

Tænk er ..

Ni sitter i kassan.. och væntar på att en timme sakta ska skrida førbi OCH ca 15:01 kommer en man från israel i 50 års åldern in och børjar tøla.. typ you are so beautyful  and i love your eyes.. do you want to have a dinner with me? i can come visit you? do you want to have drink after work? (tænk detta med en brytning utan dess like)

inom mig skriker jag NEEEEEEEEJ!!! men utan på ler jag och ser snæll ut.

och jag kan inte gå dær i från før jag måste sitta dær en timme.. och tro fan han stannar timmen ut!

jag høll på att dø..

Nu måste jag verkligen hem och duscha, vi ska måske ta hen i by i aften och jag vill inte att dom ska skæmmas før en sådan lort gris som mig! jag ær verkligen inte ren!

takkssimodooqui!

jeje livet leker.... kaaazzzuuuummmmaaaaa

oj nu måste jag gå till kasper stackarn.. och stænga.. måste bara kolla øvervakningkameran så israelen inte ær i byggnaden...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mossie !!

Hej Anna!!! jag läste nyss att du kommer hem :D GUD va glad jag blev/är, just för tillfället har jag tråkigt, jag har blivit som min mamma också, uppskattar saker som, åhh det blommar i grannens trädgård, hmm mamma vad heter denna blomma den har jag inte sett å länge, mamma kolla lupinerna är på väg upp, plus att jag har gjort ett helt eget korsord som jag kopierat upp och gett till alla familjemedlemmar, plus att jag använder ord som "dock, desvärre, åhh, just nu kan jag inte komma påp de andra orden, men du vet! va roligt att äntligen få träffa Ivan också:) fast jag tror inte jag kommer förstå honom så väl, men jag kan le och nicka så kanske det går hem. nej du snusmumrik nu ska jag lägga mitt hår på kudden och sluta mina vita ögonfransar ( målade på båten i helgen och blev något nerkladdad) saknar dig *blink* nej nu är jag trött igen. ses snart ses om ca 81 timmar :) nej nu ska jag ge mig, TACK & HEJ, LEVERPASTEJ( detta går inte)

2007-05-07 @ 22:08:01
Postat av: Stina

Åh vad du har skrivit bara för att jag varit på UKM och inte kunna kolla. Ingen diet behöver du gå på :b syns snar då snygging :D Pussi

Postat av: Stina

Saknar dig redan vännen. Känns så konstigt att du åkt för man har blivit van att ringa dig och se dig. Men vi syns ju snart igen, även om det kanske bara blir en snabbis. Nu blir det skola för min del suck. Mkt jobb den här veckan ? Puss

2007-05-15 @ 07:35:35
URL: http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback