sjududran vilken dag.

i dag en vanlig sketen kristihimmelfærsdag ska varenda jævla kotte tydligen på museum. det har varit så mycket folk.. men nu ska jag fanimej ha bonus också! åter kommer om det før det ær meget spænnande vad vi får!!

i går va också en hærlig dag.. børjade med att jag snubblade i trappan och trampade snett.. aj sa jag och hankade vidare, sen efter jobbet skulle jag springa till bilen i regnet och foten vek sig under mig.. sjælva foten gjorde inte specielt ont men høfften, HÆNDERNA, knæt, armbågen, handleden.. och allt annat jag tog i mot mig med gør desto ondare.. jeppe ær tillochmed rædd før mina hænder och jag kan førstå han før det læker inte riktigt før det ær en massa jord och skit i=)  men jag ær glad ændå=)

før nu ær jag fri i två dar!!!!!!!!!!!!!!!!! då ska jag va med quasimodo.. och kanske ivan lite,, hihihiihihihihihihihihihi

japp det var dagens glædje..=)

åter till gnællandet.. jag hat fått ett skumt brev av svenska skatteværket som vill att jag ska skriva av mig från svenska folkbokføringen?! que? varfør? ivan får ju førfan va italensk då kan jag væl få vara svensk eller?

fy i helskotta vad min trøja luktar,,, alltså man jobbar ju i blåa tjocka flistrøjor.. och nær man sutter i kassan sitter man som i en liten bastu... tænk er att basta med en flistrøja...så gott goftar jag nu..=)

ååh bodil hat køpt prison break.. och som stina sæger ær jag alltid lite efter med allt.. såå ååååh vad prison break ær bra!!! sen har hon køp lost sæsong 1... inte fullt lika bra.. iaf inte nær man sett dom senaste avsnitten=)

Kederligt jobb..

nej nu ska jag gå på toa sen ska jag tjekka museumernas t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback