1337

Fick en ny idiotisk kund kommentar i ..
Var betalar man, vet du det?
ehh nej jag jobbar bara här hur ska jag kunna veta det..

 kom det en rolig gubbe också ..
Om man vill ha en gin och tonic vart fan går man då:)

kom även några som var allergiska mot selleri..
så dom kunde inte äta någon ting på hela restaurangen typ
är det selleri i så mycket?.. kände mig lite lätt dum när jag gick och frågade om det var selleri i grillkorven..

Annars har det vart en helt okej dag, kom till jobbet en aning sliten med inställningen att det skulle vara värsta dagen på monolitten ever.. trodde det riktiga jul rushen skulle komma i dag. men ikke. vi stod där och väntade men ingen rush kom.
jobbade med madde och chris, lekte pest eller kolera stora delar av dagen..
konstaterat att dom flesta på monolitten har en lätt mental störning.
men det är ju ingen man blir förvånad över...

i morgon blir det upp och jobba 10-17:30 sen förhoppningsvis ta klockan 23:00 bussen hem..

1337 ELIIITTTTTTT:::::


Kommentarer
Postat av: Anonym

uscha buscha va sent du anländer, ring inte när du kommer hem, (ja vet att du vill) men gärna när du går upp imorgon. ha en bra dag på jobbet imorgon, sådär dagen före dopparedagen! Jag valde gran iår igen, den blev så fin, så fin. Hade bestämt mig för en gles halvtorr billig jäkel, men när jag såg denna kunde jag inte motstå,(plus att vi blev lurade, trode granen kostade 169:-, men icke!) den blev pådressad i förrgår och jag stoppa rätt stjärnan idag, la även dit min del av paketen, kunde inte hålla mig. Imorgon ska vi ses, och imorgon går jag på schema...har endel "före julpyssel" som ska göras, och endel mat som ska lagas, sen blir det nog spel skulle jag tro. Får se vad familjen har att bjuda på.



Nu ska jag lägga mig, (inte för natten) men jag är så vansinnit trött, de blir nog glögg och soffan för min del. TJao!

2008-12-22 @ 19:35:36
Postat av: Anonym

Blev lite fel med dagarna, men ha en bra dag idag, trots att den snart är slut, även i morgon med, men då är du ju hemma, inte på jobbet..

2008-12-22 @ 19:37:18
Postat av: Anonym

idag blev jag JÄTTE fattig, har aldrig sprätt så mycket pengar på en dag ever! Julia skulle ha depositionpengar plus hyra, sen skulle jag köpa grejer hem, sen skulle den hela "julaftons konsumtionen" köpas...bara "mat" för över 1200 :-...kanske inte alltid är så mycket, beroende på vad man köper, men sakerna vi köpte var ju inte direkt investeringar eller sånt man har ett bra tag, utan sånt som tar slut på ca 2-3 dagar max! ojojoj, vart vänder världen egentligen, banalt, säger bara de. (nytt ord) Föresten, jag har inte köpt någon julklapp till dig...(ska jag ha dåligt samvete nu??) Tänkte eftersom vi gjorde lika dant förra året, vi skippade just julklapp eftersom båda fyller år och gav varandra på bemärkelsedagen istället. Tänkte att de kanske var lika dant iår..



Nej jag var ju trött ja..och glöggen blir inte varm i kylen om jag sitter här.

Kyss mig i ballen(balle=skinka=skånska) och skynda hem,!

2008-12-22 @ 19:43:39
Postat av: Anonym

ville bara skriva fyra :)

2008-12-22 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback