En blixt av snilleri!

Tillbaka i oslo! min och sandras resa när vi skulle ha kvalitetstid med varandra slutade med att båda somnade och sov i ca 2 timmar:p
men vi fick lite in planerat om nyår och så:)
I dag så här dagen innan jag ska tillbaka till jobbet igen ..uhh
ska jag snart ner och fika med Bullis..
sen ska jag väl försöka få tag i Lina så jag kan få tillbaka mitt marsvin även om jag tror hon försöker undvika det:p
sen tänkte jag att jag ska ta tag i mitt hemma gymande, började redan i går men jag tyckte att träningen jag fick när jag var tvungen att blåsa upp bollen för hand var tillräcklig!
sen kommer ju Stina liten hit på måndag och paula liten på tisdag, så synd är det inte om mig:)

PUSS




JULDAGEN:
Karlstad karlstad karlstad...
varje gång jag går ut på nöjes säger jag till mig själv att jag aldrig mer ska gå dit och jag gör det alltid igen...

Började med en mysig för fest hos stina.. var hemma hos henne laddad och klar 16:50! j
vid 6 tiden började det rammla in folk.. alla Hammarö tjejer.. Och många av Hammarö killarna.
Kåberg hade lyckats skaffa sig en blåtira när han hade varit på arena på julafton, hur lyckas man? går till arena på julafton och skaffar sig en blåtira. vi hade ganska roligt ett tag när vi försökte hitta på dåliga historier om vad som kunde ha hänt i stället:)
ska lägga upp fina bilder sen när jag orkar!

Sen bär det då av utåt!
HELA Karlstad var ute!
Börjar redan när vi kommer fram att jag träffar någon i kön jag ska prata lite med.. sen är alla mina vänner jag gick dit med puttsväck!
sen ägnar väl jag dom 4 timmarna jag var där inne med att försöka hitta folk jag känner... men nöjes är så stort och värdelöst.. vem orkar gå runt och "mingla" i en hel evighet..
jaja träffade i alla fall en hel del folk jag inte sett på länge:)
Bästa stunden på kvällen var när jag och Linn gav upp och halv la oss i en varsin fotölj i bowlingbaren och maserade varandra fötter..hade inte den där muff idioten kommit och stört oss hade det varit perfekt! 

så här i efter hand har jag förstått att många av mina vänner trog hem typ 20 minuter efter att vi kommit in.. inte konstigt att jag inte hittade dom.. 


jaja jag säger det igen.,. jag ska aldrig mer gå till Nöjes!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej å hå, farbror blå. Sitter i väntans tider, jaa, på vad vet jag inte riktigt. Kanske att ögonen ska sluta rinna(gråter ej!) eller att snuvan ska försvinna, eller att jag ska få känna smak igen. (saltade äggen 3 ggr utan att märka skillnad) Imorgon fyller jag år! Weei! Igår var jag förvirrad, mycket. Glad i en 10, sen trött i en timme, sen arg i en 5a. men men, mitt upp i allt började det dåna som attans i tvättstugan, What!?? trode det var en högtrycksfläckt som gått sönder, men inte då. Tillsalut började det forsa vatten i hela tvättstugan ( önsketänkande att jag var på maldiverna i ett vattenfall) men det var tydligen varmvattensberedaren som gick sönder...mmm, inget vatten för familjen gren.. inget toalett besök, inga kokta potatisar, nada! men de ordnade sig efter ett par timmar, tur att pappa har kontakter som kan komma fort! Men de kostar ju desvärre iaf 10´000 kr minst. Härlig utgift såhär till Jul och allt! :) Yes.



Snart kommer jag och våldgästar dig min filura.

Imorgon fyller jag år! Weei. ja vet att jag redan har skrivit det en gång, men de är värt att nämnas igen, vill ju få in stämningen!

Nu ska jag laga mat, vet inte riktigt vad, men jag handlade ju pölsa och plättar här om dagen, så jag får väl ta något av det.



Tjao anna!

2008-12-30 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback