Happy christmas your arse I pray God its our last

Nejdå, jag älskar Julen, fantastiskt trevligt att vara hemma faktiskt!

Det trevliga började redan i går, fikade med flickorna, kom dock en aning sent efter som vi tydligen har slutat med att komma 15-30 minuter sent till allt vi ska göra..
jag var kanske en liten tids optimist och trodde jag skulle hinna förbi forex och systemet på 10 minuter, kön på bolaget var inte jätte kort direkt..
Vid fikat var i alla fall Carro,Linn,Bullis,Stina,Malin och Louise,, synd att inte muppen, Emma och
Sandra var med, men dom får jag ju träffa i morgon:) (kommer en fin bild)
Känner att det kanske är dax för mig att växa upp också. Frågade vad dom andra hade köpt att dricka tills i morgon..
Några skulle ha fina juldrinkar , Andra svartvinbärs brännvin och olika likörer.. själv har jag köpt Sofiero...
Har inte riktgit kommit i från det där med Sofiero billig och go ännu:p

Sen åkte jag i alla fall i väg med med Mamma på olika jul ärenden och att hitta nya skor mina gamla har lixom låsnat från sulan på någon konstig vänster....hittade inga.. få bli på jul rean..
Träffade pom pom på Ikea och han bjöd med oss på någon spännande fest på juldagen.. får se om det blir något med det, vore ju inte helt fel.

Sen hem klä grannen och annat trevligt man gör dagen innan julafton..
Sen ut och träffa stina med varm oboy och klementiner vid "stenen" som i detta fall vi vara en parkbänk i en gamal lekpark i viken:)  Himla trevligt var det i alla fall!

Sen i dag.. klockan är 20:30 och sitter och väntar på att Simon ska komma hem, vilket han gör vid 22:30 tiden.. då ska vi öppna julklappar.. vi brukar lixom göra det vid 5 tiden annars.. heeeelt fel.. men man får väl offra sig för gruppen:)
annars har det vart en trevligt julafton med julmat och en massa  gulliga Jul sms. En hel del tittade och nagelmålande .. fick till och med måla en av pappas naglar fint jul röd:)

I morgon är det Juldagen, Börjar hos Stina med en för drink vid 6. alla flickorna och förhoppningsvis en del av hammarö pojkarna också.. dom ser jag verkligen fram imot att träffa.  ska vi tydligen gå ut vid 9..helt nytt  för mig detta, känns som det kommer bli en lång kväll men vi har ju alltid pompoms fest som en bra backup.

You're a bum
You're a punk
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God it's our last


Kommentarer
Postat av: Stina

Gullemask. Nu ses vi snart ! Kom kom kom snart hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback