Julmys!

Jag,Ivan,Lina,Niclas,Chrisoffer occh Anna var hemma hos johan på julmys..
det var hur mysigt som helst ..johan hade tänt ljus, gjort apelsiner med nejlikor och laddat ner en massa julmusik så julstämmningen var på topp..
Vi julbakade, jag gjorde choklade kola och några pepparkakor..jag och lina fick vissa klagomål på våran mognad när vi gjorde en aning barnsliga fomer på pepparkakorna .....
men kul hade vi:)
vi gjorde också snickers och Niklas gjorde ett fint pepparkaks hus.
Så drack vi glögg.. och sen åt vi gröt som johan kokat (bara en aning bränd) med den självklara mandeln väl gömd.. Anna fick det till slut..
tur var väl det för dom fletsa av oss satt men ångest och hoppades på att inte få den, att gifta sig inom ett år känns ju lite tidigt.
sen åt vi av vårat julbak, måste säga att snickersen var så söt så det kändes som jag fick min socker ranson för det här året. men gott var det:)


Johan och Niclas gör pepparkaks hus, Nicklas är sååå nöjd!

Lina bakar pepparkakor, Vi hade lite mjöl krig också..


Ivan kan också baka.

Äta gröt:)

Det färdiga pepparkakshuset!


Kommentarer
Postat av: maddelita

ååå vad mysigt!! jag ville också vara med! :( hur kunde du fixa din blogg så fin?! jag vill med ha en fin fin en! senza ti! :P hahha kom ihåg vad det betyder nu då analita! pussen på bussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback