kanske en hhhund!

Om dom delade ut pris i planering och smidighet skulle det priset inte gå till mig!

kommer till jobbet i morse,     åkte för övrigt flytåget med Dalle..
ja alltå för er som inte fattar ett jota nu så är Dalle flygtågsvärd.
jag satt och fnissade för mig själv när jag hörde hans röst i högtalaren och sedan såg hans blonda krulliga kallufs komma guppande genom tåget:) himmla bra start på dagen..
men sen.. har tagit med mig rena jobb kläder till jobbet tyckte det var dax är ju inte så fräscht att jag har samma tröja i flera dagar när man är så grisig som jag är..
I alla fall när jag sätter på mig rocken inser jag att jag har fått med mig 1 knapp!
på en rock som ska typ 12 knappar!
och jag hade ju inga andra kläder och jag måste ju knäppa rocken! lyckas tigga till mig en knapp till av Lina så jag har 2. sen gick jag runt och drog i rocken resten av dagen i hopp om att inte visa allt för mycket hud!

sen.. skulle jag i går ta med maddes skor för 1200 hem så dom inte låg på jobbet under natten, för Emma skulle lämna tillbaka dom i dag,
jag glömmer dom..men ringer till Thea som lovar att gömma dom väl. När jag kommer till jobbet i morses berättar hon att hon aldrig hittade påsen ..
jag har alltså lyckas tappa bort maddes skor!
men tack och lov för det hittar jag dom sen efter en stunds letade i en av korgarna.. har våra kläder i.. hur hamnade dom där?!
men tur var det för jag har sanerligen inte råd att bli av med 1200 pga min klantighet.

Sen slutar jag jobbet och ska köpa biljetten hem, den har glömt att köpa i 2 veckor nu .. kommer till biljett kontoret och det stängde för 20 minuter sen! YES!
men tack gode gud för det har man föräldrar som kan hjälpa till!

när det var löst sprang jag och köpte den sista julklapparna sen hem och här är jag nu.. 2 timmar kvar och jag ska snart börja packa.. och äta nått:p

och Malin.. det är helt ok att du inte har köpt någon julklapp..
jag har köpt födelsedagspresent till dig och jag vet inte vad som skett men jag är så dålig på att köpa presenter nu för tiden..jag är som en gammal kusin syster som inte känner människan dom köper till och bara rycker åt sig det närmste man hittar,, så jag ber om ursäkt för det redan nu innan du öppnat presenten!..
men när sku du öppna dom? det är 3 saker.. på juldagen kanske? JA HURRA!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Stina

Din lilla minigris. Du är fortfarande på choklad och mys sen vi vår nya sten som vi inte vet vart det är än hoppas jag ?!

Postat av: Madeleine

Hahahaha det var ju ja som la dom i en av korgarna eftersom Thea hade missat den (låg på golvet,svår att missa om man letat! :P) Haha men vet du vad ja fick reda på. Att ja bara fick tillgodo kvitto! Gahhh jag skulle ju lämna tillbaka dom så jag skulle slippa vara fattig men nej nej, TILLGODOKVITTO! Så nu är väl dom skorna säkert borta tills jag kommer tillbaka :S hahaa min vanliga tur.. Men du verkar ha haft en bra jul iaf ;)

2008-12-27 @ 15:48:35
URL: http://madeleineringh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback