Vaffanculo

FYYY FAAAAN! värsta dagen ever!!!!
aldrig mer!
var alldeles ensam på grillen i dag.. stängde själv!
jag är helt slut!
händer det igen tänker jag över väga att byta jobb till ett mer harmoniskt sådant , tror att jag har en ganska bra talang för hiss förare (heter det så?)
tror jag i alla fall kan vara ganska skönt.. säga hej välkommen, vilken våning. trycka på en knapp, och säga hejdå hade bra.

hade julefrukost i går också  himmla trevligt fick gåvor också men det tänker jag inte säga vad det var om jag får för mig att ge dom vidare i juklapp..så åt vi gröt
så fick vi glögg.. efter typ 4 glas insåg jag att det var en aning alkohol i..
sen tappade jag bort min säkerhets kort som gör så man kommer in på flygplasten...
då gick jag och spärrade det.
 sen hittade chris det under rå kyckling i kylen.. hur hamnade det där?

jag och ivino har bokat en resa till Rom i februari...
då ska jag vara så turistiskt att an kommer bli galen på mig:) hihih
jag ska kolla på konst, kolla på kyrkan.fontänen , Colosseo, äta pizza , lära mig att säga kan jag få notan tack, på italenska..
äta frutti di mare även om jag inte tycker det är gott..
skrika vaffanculo efter alla som kör som idioter.
köpa dåliga märkes kopior!
kommer bli så bra!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jaaa, jag kommer :) Är lite ängslig känner jag, men de ska nog lösa sig. dumt att ta allt negativt innan de ens kommit fram till mig. (tex, dumt att plåstra om ett sår som inte ännu finns..)typ..



men detta med jobb alltså, vill ju inte stressa häcken av mig vid någon disk, nej ursch, de vill jag inte. Kan tänka mig att jobba som frukostkärring på hotell eller ev städa, eller kanske inom hjemmetjensten. vad vet jag, nej jag ska inte grubbla allt för mycket, du kommer ju snart hem också, usch va kul!:)



jaja, nu ska jag laga mat, (eller rättare sagt ta ut en matlåda ur frysen) lite enklare..:) måste ju äta upp alla jag har gjort iordning innan jag kommer till norge, annars ligger de väl där och härsknar. Nice vän du har där iaf, haha, hon låter lite småknasig, passar dig utmärkt!



Kuuul med italien, och givetvis måste du ju kolla på alla tempel och göra dig lite extra italiensk, hur man nu gör de, äter pizza och sover siesta, eller är de spanskarna som gör de kanske?



Ps, det var INTE farmor som kissade, utan Pia, hennes första hund, (Bara så alla vet)



puss min masurka!

2008-12-20 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback