wasgij!

nu bär det snart av tillbaka till oslo..

har vart lite på stan i dag.. handlat lite saker till mig själv och en och annan försenad juklapp..
mamma köpte ett wasgij. som hon sitter och svär över nu hihi hon kan inte ensd nöja sig med ett vanligt utan hon måste ha någon avanserat bakofram halloj:)

men snart går bussen ska åka med Sandra så det blir 3 timmar och 10 minuters kvalitets tid med sandra:)
kul att höra allt smarrigt skvaller som hände på juldagen som jag missat! men jag tror att jag har lyckats få en ganska klar bild om vad som hände med alla.. typ paula:p

i morgon ska jag fika med bullis innan hon börjar jobba, som förövrigt lyckades försova sig i dag så hon missade bussen så hennes mamma och pappa fick köra henne till oslo:)
och sen är det back to work! uuuhhh!

1337


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback