jobba,jobba,jobba..!

sådärja.. nu har jag jobbat 3 dagar och har bara 9 arbetsdagar kvar i rad innan jag får 2 hela dagar ledigt och då ska jag åka hem en sväng.
man måste ju passa på när Stina ändå ska åka hem med bil och allt.
annars så har jag haft den tråkigaste 7,5 timmarna i hela mitt liv i dag tror jag, sen aisiat .. jag säger bara det..!
börjat äta gröt på jobbet också.. mm vad gott det inte är...!!
Har tagit en massa fina bilder på jobbet och när vi varit ute.. men jag orkar helt enkelt inte lägga ut dom just nu, men en annan gång jag lovar!

nu ska jag se klar livet i fagervik och sen ska jag sova.. ska träffa bullis och stun i morgon och fika.
börjar bli tradition..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: mossie offkruse!

Hallå, no reaktion att jag är back? besvikt känner jagmig, totalt bortglömd, helt misserabelt (kom på de själv) föresten får jag killbesök i helgen:) Vågar skriva det här i förtroende till dig, ja menar, de är ju bara jag som komenterar, men ack så trogen jag är:) Får se hur de går, han kommer redan kl 14 imorgon, så jag kommer nervositera mig hela förmiddagen och inte få ett ota gjort. men men, tiden går väl den också får jag hoppas. Åhh, va glad ja blev när du snart skulle komma hem igen, klart man får utnyttja kontakterna man har:) ska vi dansa jenka då och göra handshake? vore bananastrevligt i mitt tycke! Idag avklarade jag ytterligare ett prov, har ett på måndag också, psyko. gigantiskt var de denna gång, och plugga i helgen? tror inte de går ihop så mycket när de är besök. får väl snabbläsa på dass eller något:)

Mina päron åker så passande bort denna helg också.

Nej nu ska jag glutta på andra avenyn, sen ska jag plugga som jag skulle börjat med för ca 1 dag sen.

pussiknävecket!

2008-11-20 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback