Mats-Sport!

godmorgon min kära församling!

är det någon förutom Emma som har hört talas om mats sport?!

I alla fall, i går hamnade jag mitt i en mycket spännande kebab fight!
mannen fick sin kebab med paprika! det ville han inte ha..
då ville han ha en ny , det fick han inte..
sen fick han det , då ville inte han ha..
då ville han ha pengarna tillbaka , det fick han inte..
sen fick han det.., då ville han ha en ny kebab...
då slog dom honom ..sen hoppade en av dom upp på bänken med en jävla pinne..
sen kastade dom ut honom..
och där står jag mitt i allt och försöker köpa lite mat..

annars var det en trevlig kväll och trevligt ska det bli ikväll!!! hurra!
köpt en ny klänning också.. som ska invigas i kväll!

har någon sett morgon soffan? och den delen med det danska mediumet ..
det är jätte kul!! specielt i slutet! see det!! Karsten heter han!

det blir dagens uppgift!

hade godt!

Kommentarer
Postat av: Earl i sjumilaskogen :)

Mats sport, wass is dass? :) Haha, skön händelse där du, det är nog inte ofta man får vara med om sånt. Men hur tänkte dom egentligen? från bådas sida, ville han bara reta upp dom ännu mer egentligen? Haha, kan inte släppa det. men men, hoppas att du fick de du skulle ha iaf, så inte agget hamnade på nästa kund :) Tjolaho, igår var det magdans, men de gick väl inge vidare, kände mig mest som en stel lång stolpe...men men, jag provade iaf, och de var ju huvudsaken. Hur har du hfat det, hänt något i hälga? Nu undrar pappa väldigt mycket vad blodpudding heter på engelka, och jag slog upp det givetvis :) Black pudding, el blood sausage. men översättningen för mig stämmer inte överens ändå, vill varken ha det till svart pudding eller blod korv. men men, nu vet han ifa:) nej nu ska jag dra mig till köket. Ha en fin dag! Jag ska plugga lite, sen vet jag inte. KissHugg DubbelBugg!

2008-11-16 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback