och mamma haj...

har fått vissa klagomål att jag inta skrivit på länge men saningen är att jag vet verkligen inte vad jag ska skriva!
har inte hänt så väldans mycket..
Jag har fyllt år det var kul, fick många fina presenter:)

I helgen försöker jag planera att ha en öva inför lucia fest, vet inte riktigt vad detta innebär men vi planerar i alla fall att ha ett lucia tåg på jobbet och detta måste vi såklart öva inför och varför inte så göra det lite roligare genom att göra det till en övning fest..:)
Vi ska dock inte riktigt vara ett vanligt lucia tåg..
Vi ska en julgranskula en julgran, viking, jag tänkte själv vara en japan, sen ska vi även ha lite lucior, jultomtar,julgummor etc..

och har fåt vissa önskemål om att jag ska börja med dagen igen..
och varför inte:)
så här kommer Dagen för i dag!

japp detta är dagens..
så här fin var jag i dag! tyvärr har min ena stortå fallit av men jag ersatte den med en lite rödboll i hopp om att ingen skulle se någon skinald!


hoppas ni är förnöjda!

schûss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback