raggadisch!

förlåt kära mossie.. skall i fortsättningen alltid värdera dina fina kommentarer högt och självklart komma igen med ett fint och vettigt svar!
Nu så!
Låter fantastiskt kära du, men tror du verkligen att när jag svarar här i bloggen inte folk blir nyfikna och vill läsa vad jag svarar på, det är faktiskt ett stycke andra som läser min blogg. trot eller ej!
det får du fundera på tills nästa gång tycker jag:)

annars har jag nu jobbat 4 dagar alltså 8 dagar var!
i morgon börjar jag klockan 5.. men smart som jag och min kolega i morgon är (Camilla) så förbredde vi oss i dag med smörgåsar så det blir ju en bit kaka i morgon. GÖTT!

i helgen är det hatt partyt då! är laddad.. så laddad man kan bli när man jobbar hela helgen.. har även kommit fram till att vi sk vara två för lite där ute och vi tre som ska jobba varav två jobbar dubbelt så ska alla ut på lördagen, kommer alltså bli en hård söndag!

nu ska jag hoppa i säng!


ka er en monolitten special?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback