Godmorgon min kära församling..

Har stor planer för i dag..
Skulle gå upp tidigt, packa iordning allt ting och sedan bege mig in till stan där jag ska handla lite och sedan fika med carro och malin, sedan ska jag hem träffa Simon, vara med mamma någon timme och sedan bege mig till bussen som tar mig tillbaka till Oslo.

men.. Klockan är nu 11:15 jag är fortfarnde inte klädd och känner att jag troligen inte kommer bli det än på ett tag..
men det är väl mitt shoppande som råkat illa ut pga min seghet.
jag gick i alla fall upp vid 9..

Nej nu får jag väl ta att sätta fart..

jag slänger in några bilder från våran museum tripp från i går:)


ute bland löven, Jag, Farmor och marianne


Jag och pappa i ett lurigt spegel rum..






Kommentarer
Postat av: Mr X * 2 öpphöjt i 5

Sitter här nerdunad i min lila plysh (stavning vet ej)dress..mm nice. Missade bussen hem så mamma kom akut in och hämtade mig eftersom syster gormade illa i köket om att middagen inte fick bli 5 min sen..princip fast person, då vet jag vart jag brås ifrån ;) den blev iaf super och efterätten fick dröja en smula eftersom ingen orkade..varför blir de alltid så i grensläktet mån tro? Saknar iaf min annsing riktigt mycket just nu, så mycket att jag skulle kunna gölra en blogg enbart för dig:) men jag ska fundera lite till..;) Nej men de är jobbigt de här, att få en liten dos av någonting man mår såå bra av (dig) och sen bara försvinner den..man vill lixom ha mer..och mer...och meer.. Kanske får ta och pallra mig bort till grannlandet efter skiftet (års). Nej nu hojtas de i köket, desert time! Adios amigos ! Ses på Facebook my Love!

2008-10-20 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback