Gomorra..

å herre min frälsare och gud!

jag är trött.. har precis kommit hem från en bio, Gomorra. en Napolitansk maffioso film. otroligt givande hade nog varit ännu bättre om jag sluppt sitta brevid en stönande uteliggare.. ja jag är faktiskt ganska säker på att han va det.

I morgon min lediga dag, vajert..
jag ska.. på möte om salg service klockan 13:00 sen ska jag piffa till mig för att gå på öl kurs och sen ska jag dricka grattis öl och äta tappas och ja det var väl min dag.. går lite i jobbets tecken..ack och ve!

Jag håller nog på att bli sjuk också.. halsen smärtar och gör mig lite hes.. inte så konstigt så kallt som det är ute nu..

Ja men malin vad ska jag ta mig till med dig.. man kan bara inte äta julskinska så mycket som du gör.. då blir det ju inte något att se fram imot när juletiderna kommer.. och du har ju helt klart ätit för mycket om du antingen har börjat lukta senap eller inbillar dig att du har senap på axeln?!
malle balle!
Jo, jag tänkte  dig, Emma, louise , paula , julia , stina om dom kan men dom pratar ju jag med.. carro om hon är kvar..
men jag vet inte har jag glömt någon.. Linn är väl i götet?
Vi kan vara hos mamma.. eller hos emma om hon vill
JA jag vill gå ut!
men troligen kan jag kanske inte komma föresn klockan 8 plördagen så nått hadderajjan kalas kan det nog inte bli..
me jag ser mest fram imot att träffa alla..
men emma och jag pratade om snacks och bål.. men vad vet jag.. svårt att planera detöver en blogg.. eh ganska konstigt att vi skriver här faktiskt.. men det gör att jag får något att skriva..


nu ska jag leta fram en bild!

Lina, Emma, Sofi, Jag, Lisa! vi gillar linas skor tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho min söndagsko :) Idag är en trött dag..Blev utgång igår och jag hade de riktigt roligt! hann även förbi och kolla på charlotte och fotade, såg några kändisar (stefan holms mamma och pappa ex :) Samt min brors 3års kalas(hans firma fyller 3 år) Men idag är jag trött, trött trött..vill inte ta tag i mig sjä'lv än, så tipspromenaden fick slopas, men kanske att jag och jullan åker till kilene sen ändå. Beroende på ifall hon får med mig el inte..Har iaf plockat undan alla kläder på mitt rum och bytt lakan för natten, så nu längtar jag redan. :) Imorgon ska jag till skolan och efter lunch ska jag och syster på "floating" Man ligger totalt viktlös i en typ kuvös men jätte salt vatten, ska tydligen vara bra för mycket, så jag får berätta för dig hur de gick imorgon!



Ja men då blir det inget större att planera iaf, de känns ju skönt. Sålänge alla är samlade eller så många som möjligt iaf så är ju de kul! Se bara till att få med digh stun och hullan från norge.!



Jo jag har tänkt lite, eller julia berättade att att stina faktiskt flyttar ut vid årsskiftet..så jag kanske..kanske kommer då. Jag vet absolut inget än, men tanken rullar i huvudet på mig så den är under bearbetning just nu. Tänkt på de där med kallskänken också, de kanske inte är så dumt ändå, så luktar man ju iaf inte hamburgare dagarna i ändå :) Nej men den kock stressen vill jag verkligen bli utan, och de vet du ju också. Annars tänkte jag mig kanske i centrala oslo nån stans eller något, då är de ju lite närmare också. men jag vet inte.. Men hur är förbindelserna till jobbet för dig, går dom alltid när man har tidiga / sena pass? Hur långt äre till tåget från er? Jo mamma undrar..hrmmf..Vet inte om jag diggar det men men..Hon funderar iaf påå att åka till gardemoen och städa flygplan. Varför vet jag inte, men hon blir arbetslös om en vecka så hon måste hitta något annat, hon har ju vart sjukskriven så många år nu så hon vill inte tillbaka till hennes gamla jobb, men hon vill nog mest bara prova på något nytt. Vilket bemanningsföretag är de man ska kontakta då, är de ssp eller iss? Kan du kanske fixa något nr? Om du inte kan så understandar jag givetvis, men mor i stugan vill så gärna.



Hur har din weekend vart? Skriv om den i ditt nästa inlägg;) , och lägg upp en fin bild på Ivan också, om du också är med är de ett plus! :)



ps. Jo ja vet, de har blivit sisådär 5 kg julskinka hitills, inte för mig bara, men jag är väl anledningen till att de ens började..:)så nu ligger de två stora julskinkor i kylen igen..men 1 ska vi faktiskt frysa in ! :) Nu ska jag bege mig nån stans, vet inte vart, blir nog soffan eller toaletten tror jag, är mycket kissnödig!

Puss o kläm klänn på den!

2008-10-26 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback