peace cines

Merhaba!

I dag är en sådan dag jag inte har så mycket att skriva.. har varit en ganska händelselös dag alltså..

Quasimodo har kissat i sängen äckligt!

Sen i dag stod jag och filosoferade på stationen så kommer det en trevlig, hyfsatt snygg man fram till mig och frågar om jag vill intervjuas och fotograferas för att var med i en tidning..
och ja sa jag...
Oj vad folk tittade på mig som om jag var en kändis efter fotografringen ..kul!
dock inte lika kul när tidningen kommer och det säkert kommer vara en dritt ful bild på mig!

mysigt att fika i morse också tror nog kanske jag ska göra det till en tradition.. men får väl dra mig mig ivan i morgon då..

Mussi abdul du är min ängel och jag blir så glad att komma hem till ett brev från dig!

kan föresten gå ut med för alla som undrar att alla asiater har inte rakt könshår:p
har information från en säker källa..

PUSSOKRAM!

ooo glömde nästan dagens bild!


Kommentarer
Postat av: Orkar inte låtsas..

Ja vet, du vet (vem jag är) och jag orkar inte engelskan mer, det blir en extra pluggtimme för mig att slå upp ord..och jag läser ju redan i skolan så jag vill hellst inte ha några mer ämnen, ok my dear? (okej, småfraser funkar) Alla dagar kan inte vara intresanta och händelserika, då skulle ju inget vara kul längre..Men något som piffade upp dagen kanske var alla gula färger du såg hela tiden? för erkänn, du älskar ju gult :)

Imorgon kommer bullis, jag längtar inte så värst (Skojja! ) Jo jag tänkte tortera henne med tipspromenad på söndag, om hon nu är pigg nog, annars kan de kvetta! Ska även försöka planka in mig på en bankett på lördag, vet inte om jag kommer lyckas övertyga idrottsförbundet att jag faktiskt också går i capoeira, eller att jag är deras personliga fotograf (Får försöka göra mig vig tills dess ;) Charlottes grupp ska uppträda på nöjes på lördag på en bankett, och jag vill så gääärna vara där och se henne, men jag tror inte jag får. Ska få konkret svar ikväll. Just nu är jag dödstrött ska du veta, sådär trött så jag skulle kunna somna. Egentligen ska jag plugga, men jag orkar inte...jäsp! Idag bjöd jag på middag, det blev Julskinka igen ;) Yeei! Me happy! längtar efter jul, fast mer efter dig tror jag. Hälsa danny om du träffar honom på jobbet någonstans. Nu ska jag chilla vid tvn, annars somnar jag nog ståendes påväg..Tar med pluggboken, ifall jag skulle få för mig att läsa något ointressant :) Puss i jooner, Oprationer! Ps. Fortsätt med en bild varje gång ;)

2008-10-23 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback