una giornata particulare

Hej!
åå jag älskar min hemliga beundrare som jag inte vet vem där..alltid velat ha en och nu har jag äntligen en. YES!
jag låtsas i alla fall som det..

åter till verkligheten, har jobbar i dag, det sög.. Sen asiat kan faktiskt inte bli värre..men jag hade några av mina socker gryn där i alla fall..
Sen var Anna inne på msn det var toppen, henne har jag nog inte pratat med sen älva brann så det var jätte trevligt.
Vi planerade även våran stora tripp vi ska ta..
Road trip i USA i en öppen jeep i soglasögon,bikinki,rullskridskor ja hela rubbet,så nu måste vi så klart bli fitt då..
jag har börjat med att motivera mig själv med att sätta upp en bild på kylskåpet från mina bättre dagar..sen har vi även en tävling på jobbet en halv timmes promenad = 1 öl alltså ju mer man går detso mer får man dricka på helgen .. är ju inte dumt att ligga på pluss på söndagen men man får absolut inte ligga minus..

Vi får se hur det går..ja måste i alla fall promenera som fan nu efter som det är öl provning på lördag men så mycket gratis öl man vill..
fast jag ska inte dricka så många.. då kan det bli tokigt.



som min kollega här, jag är inte säker men jag tror han drack lite mycket:)


nej det var allt för i dag , nu ska jag försöka se några avsnitt av andra avenyn.. sen ska jag sova för jag ska upp och fika med stina och bullis i morgon!

PussochKram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Hello people in yellow ! Did you know that Asian people like the colour yellow very much? I didn´t, so now i know. Thanks to my self for the information. Andra avenyn is on swedish, so i dont anderstand what they say, too bad. but i compensate that with desperet houswifes insted. Your friend seems lovely, maby he would like a shirt in yellow? ask him. I have a hole wardrobe with that colour, if you wonder why, is it becous of my passion for Easter. My stomach is now rumbling so i better get my thumb out of my ass and start cook some food. maby last years Easter meal, that sounds great. Have a Lovely day to a lovely women! Ps. I heard that someone got VG in Psykologi A...Yeeeii! ;)

2008-10-22 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback