vi hade ialla fall tur med vädret..

Hej raringar. nu jäklar har jag bestämtmig att bli en seriös och mycklet mogen blogg skrivare (!)

Är nu i Karlstad denna fantastiska stad.
Åkte hit i går på en svin kall swebus buss, inte min mysigaste resa ilivet kanske( tror jag håller med björn gustavsson om hans fina swebus dikt.)
http://www.youtube.com/watch?v=nfy_dEPs66k även om jag fick en viss uppenbarelse på vägen. tittade ut genom fönstret och såg den stora fullmånen skina över en liten tjärn och en lite dunge med riktiga höst träd, jag brukar inte vara så blödig men gud vad vackert det va!
Och då fick jag en sådan där uppenbaralese och började plötsligt att tycka att allt var vackert, Hur bil lyckterna reflekterades i trafik skyltarna.... hmm

Det påminde i alla fall mig om en period jag hade när jag var ca 5 år yngre än nu. Jag tyckte att alla var söta på ett eller annat sätt.. härlig känsla att bara gå runt och se vackra människor överallt, men det där slutade tvärt när jag blev anklagat för att vara förälskat i en som jag ärligt kan säga nu var en mindre söt människa.

I kväll ska jag i alla fall hem till Emma ..och jag ska få träffa min kära Caroline:)
och här sitter jag i min lusekoffta redo att gå så uppmanar emma mig bara så där appropå att Niklas kommit hem och ska ha fest hemma hos henne..
lusekoffta kanske inte helt rätt outfit trots allt....


i morgon ska jag se , jag hade i alla fall tur med vädret..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback